Vraag

Haar groei

  • 7 April 2019
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik ben een meisje en ik zit in groep 8
soms als ik boos ben doe ik rara dingen
zoals
Ik wilde eens een pony knippen
ik dee het aan een kant en ik vind het niet mooi
dus ik knipte dat helemaal kort en toen het bij mijn hoofd kwam heb ik het geschoren zodat het op een kale plek leek
ik vraag me af waarneer me haar weer normaal is als een pony
want als ik me haar doe komen er altijd die kleine haartjes naar boven
heeft u tips zeg asjeblieft 😓
Want ik heb het gevoel dat het niet meer groeit
maar ik heb ook nog iets gedaan
het is best moeilijk uit te leggen als je niet weet hoe het heet ik ga het proberen
je hebt toch haartjes VOOR je oor nou ik vond die lelijk dus die had ik ook geschoren
nu lijk ik op een man als ik me haar vast doe want dat zie je dan
ik vraag me dus af groeit dit haar nog en hoelang gaat dat duren tot het weer normaal is
geef asjeblieft tipssss😭😭

2 reacties

Hoi

Haar groeit gemiddeld 1,25 cm per maand. Bij de een gaat dit wat sneller dan bij de ander. Als je niet goed weet wat je met je haar aanmoet, zou je een kapper kunnen raadplegen. Die weet hier vast raad mee, en kan er waarschijnlijk voor zorgen dat je DIY-kapsel mooi uitkomt.

Als je boosheid voelt opkomen, kan het helpen om die op een andere manier te uiten. Scherpe voorwerpen zoals scharen houdt je op zulke momenten best uit de buurt. Wat wel kan, is je uitleven op een boksbal of kussen. Je zou ook kunnen opschrijven hoe je je voelt, en eventueel vervolgens het papier verscheuren. Rustig in- en uitademen heeft ook een rustgevend effect.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +4

Haar groeit in de zomer sneller dan in de winter.

zelf ben ik al 6 jaar niet meer naar de kapper geweest en ben van heel kort naar heel lang gegaan.

Mijn haar is al tot voor bij mijn bips gegroeid tot half mijn boven benen.

mijn haar groei doel is nu tot aan mijn knieën, en daar na tot mijn enkels, en als het dan nog mooi en gezond is laat ik het nog langer groeien, vindt die filmpjes op YouTube waar meiden en vrouwen ontzteend lang haar heben tot soms wel 5 meter kei mooi en dat wil ik ook.

Overigens knipt mijn moeder eens in de 2 maand wel de dode punten etc weg zo dat ik een mooie volle onderkant van mijn bos haar heb

Reageer