Grote borsten en melk

  • 6 August 2018
  • 78 reacties
  • 7631 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik ben een meisje van 16 jaar.
Ik wert een paar weken geleden wakker en toen was een deel van mijn bed nat.
Ik keek naar mijn borsten (cup dubbel D) en zag tot mijn grote schrik dat mijn tepels niet meer naar binnen zaten zoals eerst maar naar buiten zoals bij een vrouw die borstvoeding geeft. Ik ben naar beneden gegaan en heb gegeten. Toen ik naar boven liep voelde ik dat mijn shirt nat was. Er zaten 2 natte plekken op mijn shirt. Ik ben naar de badkamer gegaan, mijn shirt en bh uit gedaan en keek naar mijn borsten. Ik zag dat ze nat waren, maar waardoor, dacht ik. Ik tilde mijn borst op en legde hem op mijn hand, ik kneep in mijn borst en ik schrok me rot. Er kwam een straaltje melk uit.

Ik ben nu elke dag bezig om de melk uit mijn borsten te halen. Dat duurt soms wel de hele dag. Het gaat ook niet zo snel want ik doe alles met de hand. De melk blijft maar komen. Elke ochtend als ik wakker word zijn mijn borsten zwaar en vol met melk. Ik kan niet over straat en niet afspreken met vriendinnen, omdat ik de hele dag bezig ben met het melken van mijn borsten.

Wie weet er een snellere manier om mijn borsten leeg te krijgen en te houden???

HELP!!!!!!

Xx Anoniem 371

78 reacties

Badge
Kboormachine wat je ook bij zwangerschap gebruikt
Badge

@Anoniem 371 is het nu al opgelost?

 

Badge

Meschien moet je zo een roze ding dat zuigt voor je benen halen die je dan indrukt tegen je borst aan houd en dan gaat die Zuigen meschien?

 

Reageer