Vraag

Grote borsten

  • 12 March 2018
  • 7 reacties
  • 696 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 13 en mn cup is 70 f is dat niet veel te groot. Het maakt me erg onzeker want al mijn vrienden heb c of d en ik f is dat heel erg

7 reacties

Aan je cupmaat kan je niks aan veranderen. Je borsten doen hetzelf
Hey het is niet erg om cup 70 f te hebben. Ik snap dat je het groot vind en er onzeker over bent omdat het niet vaak voor komt bij je leeftijd. Maar zie ook het positieve er van in sommige mensen betalen duizende euro’s om dat te hebben. Als ik jou was zou ik het proberen te accepteren want je kan op een oudere leeftijd (rond de 20) altijd nog bepalen als je heel onzeker bent en er echt voor schaamd het kan verkleinen. Als ik jou was zou ik er blij mee zijn! (Zelf heb ik namelijk cup 70 D en ben 15 en zou liever ook nog wel iets grotere cup maat willen hebben 🙂
Hoi!

Iedereen is anders. Tijdens de puberteit is je lichaam volop in ontwikkeling, en misschien heb je wat voorsprong op je vriendinnen.

Je bent er onzeker over. Onzekerheid is iets dat vaak voorkomt tijdens de puberteit, en ook erna. Er zijn vast kledingtips te vinden om je lichaam mooi te laten uitkomen.

Draag een goede bh, zodat je de nodige steun hebt. Een slechte bh, die niet voldoende steun biedt, kan voor rugpijn zorgen.

Die F-cup staat je vast heel mooi, ook al is het nu nog wat onwennig. Kun je er met je moeder over praten? De kans is groot dat haar cupmaat ongeveer dezelfde is als de jouwe. Zij kan tips voor jou hebben.

Groetjes
x
Dit is helemaal niet erg, er zitten zelfs voordelen aan bijv veel jongens vinden dit juist leuk
Vind het wel lekker
wees nooit onzeker, en leef je leven gewoon zoals jij dat wilt. Wat boeit het nou wat je vriendinnen zeggen over jouw borsten, ze zijn van JOU.
Het is helemaal niet erg, je hoeft er ook niet voor te schamen. Ik heb ook best grote borsten vergeleken met de andere meisjes uit mijn klas en ze zeggen er ook vaak iets over, maar dan lach ik gwn en negeer ik ze. Het is namelijk niet jouw schuld en jij moet je er ook niet onzeker of schuldig over voelen. Sommige meisjes dromen er echt van om cup F te krijgen. En veel jongens hebben er waarschijnlijk ook geen problemen mee.
Groetjes, Dini

Reageer