Vraag

Grootte penis

  • 29 April 2018
  • 5 reacties
  • 313 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 13 (bijna 14), en ik wilde graag weten of mijn penis groot is voor mijn leeftijd. Hij is slap ongv. 10 cm en stijf 16.5 (soms langer soms korter) ligt aan de temperatuur. Heb namelijk wat rond gekeken op het internet en vind steeds weer andere antwoorden dus ja. O ja en de omtrek is ongv. Zo'n 14 15 cm. Ik hoor graag antwoord. Alvast bedankt!

5 reacties

Hi N177,
Het is ietsje langer, voor je leeftijd. Het zou 14 cm. zijn.
Ook je omtrek kan kloppen met je lengte, nix mis mee!
Maar het zegt niets, omdat je in de pubertijd bent. Juist op jouw leeftijd kunnen er grote verschillen zijn tussen jongens onderling.
Als je ouder bent, zijn die verschillen minder.
GroetJe M12G
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Los van je leeftijd is hij gewoon normaal en wat bovengemiddeld. Ik zeg los van je leeftijd omdat hij ook al ‘uitgegroeid’ kan zijn. Dus dat hij naar mate je ouder wordt niet meer langer word. Mocht dat dus het geval zijn, heb je niks te klagen. Mocht hij nog wel wat groeien, ga je richting een wat exclusievere groep.

Voor je leeftijd is hij zeker aan de grote kant, maar nogmaals; iedereen is anders, sommige groeien nog tot 17, terwijl anderen al op 14 stoppen.
Bedankt voor jullie reacties!
Hi n177,

ik vind je piemel best lang en dik voor je leeftijd, maar zoals @M12G en @Daan. al zeggen kun je ook al verder in de puberteit zijn dan je leeftijdsgenoten of je hebt gewoon een grote piemel.

Wel nice 🙂, toch?

Veel plezier ermee zou ik zeggen.

Groetjes,
M&M's
Hij is groter als het gemiddelde, dus das mooi toch?
Veel plezier ermee

Reageer