Beantwoord

Groeien lengte

  • 19 May 2019
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik zit dus met iets al een tidje

ik ben namelijk nu 16 bijna 17 en ik op dit moment maar 1,67 i werd maar 1,77 ingeschat maar dat vind ik prima als ik 1,77 haal, maar ik ben al 4 maanden echter nauwelijks gegroeid, groei ik nog ? Of ben ik al uitgegroeid ? De dokter zei dat ik een trage rijper was en dat ik wat langer doorgroei maar de dokter zei ook dat ie steeds meer aan t twijfelen was over min. Lengte. Ik vind dit best kut ik hopp eigenlijk nog wel
minimaal 1,74 te worden

ik ga deze week een handfoto maken zodat ze me botleeftijd kunnen zien en me groeischijven kunnen bekijken, maar nog een vraag als je groeischijven gewoon nog open staan en je botleeftijd geen 18 is groei ik toch ngo gewoon?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 May 2019, 23:26

Bekijk origineel

3 reacties

Hey!

Iedereen ontwikkelt en groeit op z'n eigen tempo, zo kan het dus inderdaad zijn dat jij wat later begint en eindigt met groeien.
1M67 is op zich geen enorm kleine lengte, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, ik snap echter wel dat je liever nog wat wilt doorgroeien.
In dat geval met het openstaan van de groeischrijven denk ik dat je inderdaad nog kunt doorgroeien. Wij zijn hier op het forum echter geen medische professionals, het is erg goed dat je contact opgenomen hebt met een arts. Deze kan je meer en betrouwbare informatie geven hieromtrent. Je hebt hier een heleboel vragen over, zou je ze allemaal kunnen opschrijven om ze niet te vergeten, en deze dan op je eerstvolgende afspraak voorleggen aan de dokter?

Groetjes
Lot
Hey!

Iedereen ontwikkelt en groeit op z'n eigen tempo, zo kan het dus inderdaad zijn dat jij wat later begint en eindigt met groeien.
1M67 is op zich geen enorm kleine lengte, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, ik snap echter wel dat je liever nog wat wilt doorgroeien.
In dat geval met het openstaan van de groeischrijven denk ik dat je inderdaad nog kunt doorgroeien. Wij zijn hier op het forum echter geen medische professionals, het is erg goed dat je contact opgenomen hebt met een arts. Deze kan je meer en betrouwbare informatie geven hieromtrent. Je hebt hier een heleboel vragen over, zou je ze allemaal kunnen opschrijven om ze niet te vergeten, en deze dan op je eerstvolgende afspraak voorleggen aan de dokter?

Groetjes
Lot



Ja ik ben er al geweest hij zei toch dat het er niet zo goed uit zag en dat ik nu waarschijnlijk gewoon 1,70 word ik vind t best kut maarja ik kan er Ook niks aan doen.
Reputatie 2
Badge +1

Hey!

Iedereen ontwikkelt en groeit op z'n eigen tempo, zo kan het dus inderdaad zijn dat jij wat later begint en eindigt met groeien.
1M67 is op zich geen enorm kleine lengte, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, ik snap echter wel dat je liever nog wat wilt doorgroeien.
In dat geval met het openstaan van de groeischrijven denk ik dat je inderdaad nog kunt doorgroeien. Wij zijn hier op het forum echter geen medische professionals, het is erg goed dat je contact opgenomen hebt met een arts. Deze kan je meer en betrouwbare informatie geven hieromtrent. Je hebt hier een heleboel vragen over, zou je ze allemaal kunnen opschrijven om ze niet te vergeten, en deze dan op je eerstvolgende afspraak voorleggen aan de dokter?

Groetjes
Lot

 

 


Ja ik ben er al geweest hij zei toch dat het er niet zo goed uit zag en dat ik nu waarschijnlijk gewoon 1,70 word ik vind t best kut maarja ik kan er Ook niks aan doen.

 

 

En hoe lang ben je nu?

Reageer