Groei

• 23 september 2016
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

• Praat goed mee
  • 132 reacties
Heey,

Ik heb al een topic over mijn groei van mijn lengte, ik ben redelijk klein 1.53 en 14 jaar. Ik ben al sinds m'n 10e ongesteld dus ik denk dat ik niet meer veel zal groeien. Mijn moeder is 1.50 en mijn vader 1.75.

Ik zit er eigenlijk al een tijdje mee dat ik niet groei, klein zijn is niet leuk ik ben allang blij als ik 5 cm groei.
Mijn borsten zijn echt super klein, ik kan zelfs de kleinste bh maat niet eens want die zijn net te groot. Ik voel me daardoor heel onzeker, mijn vriendinnen en mijn omgeving van mijn leeftijd hebben veel grotere borsten dan ik, als ik naast hun sta voel ik me heel onzeker omdat ik wel rondingen heb bij m'n heupen enzo maar ik heb borsten, daarbij val ik al minder op omdat ik klein ben. Naar mijn mening moet een vrouw (later als ik ouder ben) wel z'n vormen hebben en niet dat alles rondingen heeft behalve de borsten want dag klopt niet.
Komt dit nog goed? Of moet ik later een borstvergroting nemen?

Xcelly

2 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Even alles apart in punten behandelen hoor;
1) Aan je lengte is niks meer te doen
Maar er zijn genoeg meiden die net zo klein als jou zijn+ Jongens willen graag een meisje die kleiner dan hunzelf zijn:S
2) kleine borsten zijn niet erg
Want aan het eind van de dag gaat het om de persoon en niet het uiterlijk
Je borsten zullen nog iets groter worden
Je kan later altijd nog kiezen voor een borst/billen vergroting
Maar voorlopig zou ik er niet aan denken en gewoon leren blij te zijn met wie je bent
Hey,

Zeker omdat je moeder ook klein is, is de kans klein dat jij ook niet veel meer groeit. Daar doe je helaas helemaal niks aan. Je kan langs de huisarts, maar omdat je niet abnormaal klein hebt denk ik niet dat de huisarts hier iets aan gaat proberen te doen.

Soms worden je borsten iets groter als je iets aankomt. Niet te veel natuurlijk, je moet wel een gezond gewicht houden. Maar als je aan de ondergrens van gezond zit zijn je borsten iets kleiner dan wanneer je mooi in het midden zit.
Ook heb je de kans dat je borsten vanzelf nog een stukje groeien als je ouder word.
Nu zou ik sowieso nog geen borstvergroting nemen. Ben je 20 en zit je er nog steeds mee kan je het natuurlijk altijd overwegen.

En onthoud: je bent goed zoals je bent!

Liefs,
Pheebe

Reageer