Vraag

glowup als jongen

  • 27 May 2023
  • 5 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoe krijg ik als jongen die volgend jaar naar de middelbare gaat een glowup? Ik ga de hele zomervakantie naar een camping, dus ik heb een glowup nodig weet iemand hoe enz?


5 reacties

Hoi! Ik snap dat dit niet is wat je wil horen maar het is echt niet nodig om een glow-up te krijgen, want social media geeft een verkeerd beeld.

maar omdat dat niet je vraag is denk ik dat je misschien je haar wat kan laten groeien, veel water drinken en als je wil misschien sporten?

je bent mooi zoals je bent, onthoudt dat alsjeblieft 

Reputatie 1
Badge

Heey

Sowieso als eerste je bent mooi zoals je bent!

Ik ben zelf een meisje en ik vind bij jongens als het haar naar voor zit mooi, dus dat kan je doen! En kledingstyle vind ik ook altijd leuk, dus een beetje trainingspakken mrr ook weer spijkerbroeken met hoodie bijv. 

Maar doe geen dingen die je zelf niet wil, dus niet helemaal gaan veranderen voor andere! Want uiteindelijk vind iedereen het toch het leukst als je je zelf bent!

Ik hoop dat je er iets mee kunt!

Badge

komt vanzelf kan er niet echt iets aan doen

 

Reputatie 1
Badge

Misschien kijken naar "Looksmaxxing”, ik zelf raad het youtube kanaal Hamza aan daarvoor

Reputatie 7
Badge +9

Social media die "glow ups" is fuxking nep, verglijk je niet met het internet🙅‍♂️

 

Misschien krijg je die, misschien niet. Maar maak je daar echt geen zorgen over

Reageer