hey, ik ben een meisje van 15 jaar. En mijn vraag aan(vooral de jongens) was wat vinden jullie van een gespierd meisje?
Ik rijd gemiddeld 4x per week paard, en help daarna nog met het overige werk op de manege. Ik loop bijna iedere avond hard, en ik ga nu ook naar de sportschool. Ik wou niet afvallen ofzo, ik wou gewoon een grotere spiermassa. Aangezien ik best veel game, en je dan wel eet.., maar niet veel beweegt dacht ik, mh maybe moet ik wat meer sporten. om gezond te blijven, snapje?. daarom had iik dus alles n beetje opgeschroefd c:
ja, over mn spieren, mijn arm spieren lijken licht aangespannen in mn rusthouding, mijn schouders hetzelfde, buiksperen zie je alleen als ik het aanspan, en beenspieren nou, mn boven benen zie je goed als ik sta of lig. mijn kuiten zie je altijd wel.
dus voor de jongens, wel of niet?
xoxo Luna
gespierd meisje
A
A
voor zover ik weet vinden jongens spieren bij een meisje er helemaal niet verkeerd uitzien! 😉 Vooral bredere bovenbenen en een strakke kont vinden ze er fantastisch uitzien, en het liefst zien ze ook nog een klein beetje buikspieren. Ik heb zelf een verzorgpaard dat ik vaak train, en ook al denkt iedereen da je niets hoeft te doen en maar gwn een beetje in 't zadel zit te chillen, onderga je toch een behoorlijke workout haha.
Goed dat je zo sportief bezig bent, keep going! Maar wat ik wel nog even wil zegen; het is jou figuur, en jij moet er blij mee zijn. Doe het niet voor de jongens, of sowieso voor andere mensen. Doe het voor jezelf, je kunt altijd aan je figuur en uiterlijk werken, maar je bent sowieso goed zoals je bent!
liefs
x
Goed dat je zo sportief bezig bent, keep going! Maar wat ik wel nog even wil zegen; het is jou figuur, en jij moet er blij mee zijn. Doe het niet voor de jongens, of sowieso voor andere mensen. Doe het voor jezelf, je kunt altijd aan je figuur en uiterlijk werken, maar je bent sowieso goed zoals je bent!
liefs
x
A
Er bestaat niets mooier dan een meisje/vrouw met een gespierd lichaam.
Hoewel weinig jongens/mannen dit luidop durven zeggen, ben ik er zeker van dat er velen zo over denken.
Hoewel weinig jongens/mannen dit luidop durven zeggen, ben ik er zeker van dat er velen zo over denken.
A
Het maakt me niet uit
Ik wil jou als persoon mooi vinden , niet je lichaam
Ik wil jou als persoon mooi vinden , niet je lichaam
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.