Vraag

Gespierd goed of slecht?

  • 6 January 2018
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen, ik weet niet of meisjes het aantrekkelijk vinden dat ik best gespierd ben. Ik ben een hiphop freestyle danser en ik doe basketbal. Door al het sporten heb ik best brede schouders, een sixpack, mooie borstspieren en mooie sterke armen gekregen, maar ik ben er omzeker over en durf nooit een tshirt of hemd aan naar school?. Trouwens, ik ben 12 jaar en zit in de 1e klas...

3 reacties

Hoi!

Volgens mij hoef jij je helemaal geen zorgen te maken. Je sport veel, dus ziet er vast gezond uit.
Iedereen is wel eens onzeker, en dat is heel normaal. Het is de bedoeling dat je met die onzekerheid om durft gaan, zodat je aan kunt doen wat je wilt, en je toch op je gemak voelt. Nu is het winter, maar in de zomer met een sweater rondlopen lijkt me niet echt fijn.

Je kunt beginnen met thuis vaker een T-shirt of hemd aan te doen, zodat je er wat aan went. Als je je thuis goed voelt, kun je, als je wat met vrienden gaat doen, een T-shirt aandoen, en op die manier raak je eraan gewend.

Je hoeft niet van de ene op de andere dag in een T-shirt naar school, maar je kunt beginnen met altijd een dunnere trui aan te doen. Kun je hier met je vrienden over praten? Misschien hebben zij hier ook wel mee te maken gehad en kunnen ze je advies geven.

Groetjes
x
Hoi Djeraino321,
Als je vraagt of gespierd goed of slecht is, dan vind ik het goed! Zeker voor een jongen van 12.
Ik ben zelf ook gespierd want ik doe aan worstelen en ik doe ook hardlopen en krachttraining.
Ik snap wel dat je afvraagt of meisjes het leuk vinden. Dat hangt van het meisje zelf af. Maar geloof me: de meesten vinden het wel geil! Sommigen kijken er zelfs tegen op.
Er zijn ook die het niet zo aantrekkelijk vinden. Zo is het dan. Maar er zijn ook meisjes die zeggen, ik vind het minder, maar ik vind de jongen hoe hij is het leukst!
Gewoon doorzetten, en trots je gespierde lichaam op school laten zien! (ik heb er zelf nooit spijt van gehad)
Groetje!
Bedankt voor jullie reacties!! Ik heb vandaag de hele dag een hemd aangehad thuis nadat ik jullie reacties las en ik ga proberen in de zomer gewoon met een dunne trui of misschien zelfs een t shirt naar school te gaan.

Reageer