Vraag

gemiddelde penis van 13 jarigen

  • 26 January 2017
  • 25 reacties
  • 47098 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben beetje onzeker over me piemel heb al tips gekregen dat ik dat niet miet zijn maar ben ik tog kunnen jullie je lengte achter laten als je tussen de 12-14 bent mijn piemel is slap 8,5 stijf 11

25 reacties

is dit groot ? voor mijn gevoel dus niet
Het is niet groot, maar groot voor 13 jaar vind ik alles boven de 16cm. (Wat best wel groot is )
Het is een normale lengte lijkt mij, maar het zal nog wel wat groeien voor zover ik weet.
Naar mate je ouder wordt groeit je penis. Dit kan door groeien tot je 18 jaar bent.

Je penis slap (8,5 Cm) is iets groter dan het gemiddelde van een volwassen man (7) en deze zal niet door groeien 😮.
Je penis in erectionale toestand (11 Cm) Is voor jouw leeftijd zeer gemiddeld. De gemiddelde erectionale penis van een man is 15.5 Cm.


Extra feitje!
Meisjes hebben niet altijd belang bij een 'lange penis'.
Als meisjes zeggen dat ze een grote penis willen. Betekend het niet alleen, maar ook dik.
Stel. jij koopt een 3 meter lange Ferrari. En hij is maar 1 meter breed. Dat ziet er erg raar uit...
Als jij met een penis van 20 Cm (Wat echt oversized is. En slecht 1 op de 250.000 mannen voorkomt),
Dan zal dat voor een meisje niet fijn zijn. Want de Vagina is maar slechts 18 Cm diep. Dus ga jij er 20 Cm in, dan kom je lekker tegen haar ingewanden aan. En dat doet flink pijn (Stomp maar eens in je eigen buik...)
Ook, ga je met een penis van 18 Cm lang x 8 Cm omtrek. in de vagina. Zal ze hem bijna niet voelen...
Penissen van boven de 10.5 Cm Omtrek worden eigenlijk pas ervaren als fijn. Maar, te groot is ook niet fijn (Denk ik)

En, niet vergeten. "Size doesn't always matters".

By the way. Gewoon je vrienden negeren als ze een '8 Inch Firecock hebben' (Opscheppen over hun geslacht)
Als ik iemand hoor opscheppen. Zeg ik altijd: Hey knul, niet krabben aan dat pukkeltje tussen je benen. Dat moet nog een piemel worden. 😃
14 jaar, stijf 15 cm
13 jaar slap 9 stijf 12,5
Ik ben 13 jaar en slap is 'ie' 11,5 cm lang en omtrek 9 cm. Stijf is 'ie' 16 cm lang en de omtrek is 11 cm
Toen ik nog 14 was (6 weken geleden ofzo) was die slap 13 cm en omtrek 12,5 cm en stijf 14,5-15 cm en omtrek 14 cm
Ik ben 13 hij is slap 6cm en stijf 16.5cm
hoi mijn penis is stijf 13 cm en ik ben 13
Ik ben 13 en stijf is hij 13,5 cm
Badge
Ik heb dezelfde lengte maar ik geloof dat hij nog zal groeien. Ben ook 13

heyhoi mijn naam is tim ik ben 15 jaar en 1,52

 

ik ben slap 4,3 cm en hard 6,9 cm. je moet niet zo onzeker zijn over jezelf want there is always a bigger fish en in dit gevalben ik de kleiner fish. Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m forumregel 2

Badge +1

heyhoi mijn naam is tim ik ben 15 jaar en 1,52

 

ik ben slap 4,3 cm en hard 6,9 cm. je moet niet zo onzeker zijn over jezelf want there is always a bigger fish en in dit gevalben ik de kleiner fish. Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m forumregel 2

heyhoi mijn naam is tim ik ben 15 jaar en 1,52

 

ik ben slap 4,3 cm en hard 6,9 cm. je moet niet zo onzeker zijn over jezelf want there is always a bigger fish en in dit gevalben ik de kleiner fish. Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m forumregel 2


hoi tim ben je er nog

Badge

13

stijf: 15

slap: 9

14 jaar

slap 6 cm

stijf 16,5

Badge

ik ben ook 13 en mijne is slap 8 en stijf 16

ik ben ook 13 en mijne is slap 8 en stijf 16

Lol ik ook ongeveer 😂 ben alleen 14

toen ik 14 was had ik 5cm slap en 12 cm stijf

Ik ben twaalf die van mij is 9,5 cm slap en 13 cm stijf

Reputatie 5
Badge +5

hoi ik ben beetje onzeker over me piemel heb al tips gekregen dat ik dat niet miet zijn maar ben ik tog kunnen jullie je lengte achter laten als je tussen de 12-14 bent mijn piemel is slap 8,5 stijf 11

Wij hebben ongeveer dezelfde maat, maak je niet druk joh😉

Mijn lul is 5 cm slap

9.5 cm stijf

Maar mijn lul is gewoon klein volgens mij

Badge

heeft gewicht er ook effect op/mee te maken?

Mijne is 10 cm slap

14 cm stijf

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 15 bijna 16 en heb een penis slap van 5 ofzo en stijf 10 dus k zou me ni zo’n zorgen maken. K ben soms wel een beetje onzeker erover maar ja je kan dr niks aan veranderen en dr zijn heel veel mensen die kleiner hebben en vast ook een prima seksleven hebben

ik heb echt micro 8 cm

ik heb echt micro 8 cm net 13 jaar

Reageer