FOR GIRLSHoe vraag ik om een eerste bh aan mijn moeder??

  • 18 February 2013
  • 31 reacties
  • 18893 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi meiden,

Ik ben een meisje van 12 en ik zit in de 2e, Op 1 of 2 na heeft iedereen al een bh en ik denk dat ik er ook aan toe ben. Bij gym doet het pijn bij rennen en als ik er op druk doet het ook pijn. Verder wzit er wel echt al wat om heen en zo. ook een rondje aan de onderkant. Weet iemand hoe ik erover kan beginnen en hoe ik het moet vragen, vind het namelijk best spannend enzo. hoe hebben jullie dat gedaan?

dankje alvast voor de reacties!!

xxMaraa

31 reacties

@Lura04, als jij denkt dat je je fijner zal voelen met een bh, kun je het altijd aan je moeder vragen. Je kent haar reactie pas wanneer je het gevraagd hebt.

Je bent bang dat ze het niet nodig zal vinden, omdat ze zo reageerde toen je je benen wilde scheren. Heb je dat intussen mogen doen? Zo ja, hoe heb je haar kunnen overtuigen?

Je hebt gevraagd om je benen te scheren, nu vraag je om een bh. Je moeder snapt vast dat je op een leeftijd bent gekomen waar je die dingen graag wilt. Je moeder is hier ook doorgegaan, dus ze begrijpt het vast. Soms hebben moeders zo'n ding dat ze vinden dat hun kleine meisjes zo snel groot worden, en dat ze daardoor wat terughoudend zijn met dit soort dingen.

Als je in de winkel staat waar ze bh's hebben, kun je er eentje pakken, en vragen of je die mag passen. Je kan tegen je moeder zeggen dat je nieuw ondergoed nodig hebt, en haar zo mee naar de winkel krijgen.

Dragen je vriendinnen al een bh? Dat is vaak ook een goed argument. Je moeder begrijpt vast dat jij ook graag een bh wilt, als je meeste vriendinnen die ook al dragen.
Ik had gezien bij de takko verkochten ze die speciaal voor kinderen tussen de 10 en 16 jaar daar zou je eens kunnen kijken
Badge

Ik heb mijn eerste bh gekocht toen ik 10 was, was een AA van de hema… ik heb het niet aan mn moeder gevraag maar ben gewoon even naar het dorp gefietst en gekeken wat het beste bij mij paste, ik ben een beetje een brutaal type dus ik heb hem maar gewoon gekocht en thuis even gepast, ik moet zeggen… nu draag ik een bh van de hunkemoller en die zit wel een stuk beter

Badge

Hoi, de laatste reactie zag ik was 11 maanden terug maar ik las deze reacties maar ik vond het helemaal nostalgisch om “8 jaar geleden” te lezen met meisjes die dan 12 waren. Wat zou het gaaf zijn als een van hun nog zou reageren anyways dit gaat helemaal niet over het topic maar wel bedankt als iemand dit nog leest die een reactie had achtergelaten want ik heb hier echt veel aan LOL

Reputatie 1
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Hoi,

ik zit in de 2e en heb.een bh. Zelf heb ik mijn moeder gevraagd door te zeggen dat mijn borsten gingen groeien. Zij zei dat we wel een keer naar een bh konden kijken. Je moeder begrijpt je wel, ze is ten slotte een vrouw. Ook zou ik met een kleine beginnen. Met niet teveel vulling. 

Hopelijk heb je er iets aan. 

 

Byebye

Reputatie 7

hey, ik was 10 of 11 en toen zei iik tegen mn moeder, mama ik denk dat ik een bh nodig heb want me topjes worden te klein. en toen gingen we naar de zeeman en toen heb ik mn eerste bh gekregen. 

Reageer