Vraag

Expres in broek/pyjama plassen


Reputatie 3
Badge +3

Hii

 

Ik heb een vraagje aan jullie

Ik wil dolgraag een keertje in mijn broek plassen!!!!!!! Maar hoe zouden jullie dit doen ik ben van plan om het in mijn pyjama sof legging te doen ze zijn allebij grijs 3n mijn andere 5 pyjama broeken zijn blauw rood zwart wit roze

In welke zouden jullie dit doen? en wat voor een houding zou jij aanemen

 


21 reacties

Hoi

 

Als ik jou was, denk ik dat ik dit in de badkamer, eventueel in de douche of de badkuip, zou doen. Da’s makkelijk schoon te maken, en niemand hoeft er wat van te merken. Qua broek vind je het misschien spannend om een kleur te dragen waarin je de natte vlek goed ziet? Dan zou je kunnen gaan voor grijs, blauw of roze. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

onnodige quote verwijderd

 

Ik ga denk ik voor de roze wat voorheen houding Ou jij aannemen? 

Misschien gewoon staand? Of hurkend? Ik weet het niet goed. Doe maar wat jij fijn vindt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het in je grijze doen schijnt lekker door en staan druipt alles lekker door de pijpen. Ik heb zelf een keer in een grijze onderbroek geplast en in een luier 

Reputatie 3
Badge +3

 -onnodige quote verwijderd-

En zou jij het in een pyjama broek doen? En heb jij ook ooit in je pyjama geplast en in welke kleding slaap jij? 

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Hey 

Pyjama broek heb ik nog nooit gedaan ik zou het in iets strakers doen zoals een spijkerbroek of sportlegging. Maar pyjama lijkt mij ook niet verkeerd. Ik slaap zelf in een t shirt en onderbroek. Ben een jongen. Vraagje wat vind jij zo fijn aan plassen 

Reputatie 3
Badge +3

De plas zo door je broek voelen heerlijk gevoel dat en dat kei veel drinken en dan gewoon op het laatse moment dat je blaas je ontspant O heerlijk gevoel dat 

Reputatie 3
Badge +4

Dat gevoel is zeker fijn probeer het anders in een sportlegging ofzo iets 

Reputatie 3
Badge +3

Dat gevoel is zeker fijn probeer het anders in een sportlegging ofzo iets 

Ik heb het net gedaan in mijn roze pyjama broek het was heerlijk! Zo lekker die plas zo tussen jij brede pijpen te voelen en dan ook nog is lekker die natte plekken zien ohhh heerlijk! Doe jij het ook en hoe heb jij het gedaan?

Reputatie 3
Badge +4

Ja heb het een paar keer gedaan met onderbroek aan in de douche staan en als je hebt geplast even wat zeep er op en uitspoelen en dan in de wasmachine doen. Zij je ouders er achter gekomen? Als je een luier hebt zou ik daar ook een keer in plassen. 

 

( deel reactie weggehaald ivm regel 12 )

 

Reputatie 3
Badge +3

Zij je ouders er achter gekomen? Als je een luier hebt zou ik daar ook een keer in plassen. 

 

Hey 

 

Nee mijn ouders zijn er gellukig niet achtergekomen

Reputatie 3
Badge +4

Gelukkig ga je het vaker doen

 

Badge +1

Zij je ouders er achter gekomen? Als je een luier hebt zou ik daar ook een keer in plassen. 

 

Hey 

 

Nee mijn ouders zijn er gellukig niet achtergekomen

gelukkig

Badge

Zou je dit ook een keer openbaar willen doen?

Reputatie 1
Badge +2

Dat gevoel is zeker fijn probeer het anders in een sportlegging ofzo iets 

Ik heb het net gedaan in mijn roze pyjama broek het was heerlijk! Zo lekker die plas zo tussen jij brede pijpen te voelen en dan ook nog is lekker die natte plekken zien ohhh heerlijk! Doe jij het ook en hoe heb jij het gedaan?

 ik doe het ook soms als ik alleen ben en geil maar dan gebruik ik het ondergoed van mijn stiefzussen 

 

Badge

Ik doe t heel soms ma een tip zorg dat het er bijna uit loopt ga dan naar de wc en doe op het laatste moment je ondergoed weer aan heerlijk!Want dan kan je nie meer stoppen!En dan komt er nie gelijk een mega zee onder je

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

ik wil dat ook graag een keer doen, ik ga denk ik oude onderbroek aandoen zodat ik die weg kan gooien en een oude strakke broek, ik wil ook nog eens een keer zonder broek en onderbroek op een zachte deken plassen

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig, waarom jullie dit doen?

ik heb een kink/fetish met plas

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een meisje van 16 en ik wil dit ook proberen alle. Ik wil het proberen met mijn vingers in mijn k*t hebben jullie tips

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Gwn plassen of onder de douche gaan staan  met kleren als je wilt zonder dat de douche opstaat dan kan je daarna snel nog douche  en ik zag ook dat je een meisje zoekt om het samen mee te doen idk daar over maar ik ben ook een jongen en ik zou het wel is willen proberen met een meisje van rond mijn leeftijd ik ben 16

 

Ik plas bijna elke avond wel in mijn pyjama en onderbroek als ik geil ben maar ik plas altijd maar kleine beetjes heerlijk om dan te vingeren in mijn natte pyjamabroek en zo hoef je niks op te ruimen het droogt gewoon weer op tijdens de nacht.

Reageer