Er wordt gezegd dat ik bh's moet gaan dragen en een grote reet heb

• 22 december 2014
  • 5 reacties
  • 376 Bekeken

Heey allemaal ik zit in de 1e en als we gaan gymen heb ik (een beetje een strakbroekje) aan en dan zeggen de meiden ... Je hebt echt een grote reet pfff net of er kussentjes in zitten enso. En (d) roept dat ook in de gymzaal heel erg hard dat zelfs de jongens het horen. En ze zeggen ook dat ik bh's moet gaan dragen want ik heb groote (boobs) maar dat valt wel mee want iedereen in mij klas draagt vulling zelfs de meiden die niks hebben. Dus ik heb dit aan me moeder verteld en ze zegt dat ze overdrijven enso maar ik denk dat ze gelijk hebben. In ieder geval misschien over de bh 😞 Wat moet ik doen ?

xxx Anoniempjeee#

5 reacties

Je zou gewoon BH's moeten gaan dragen wanneer jij dat prettig vindt. En als je ze niet fijn vindt dan draag je geen BH's
En ik weet niet wat je ervan vindt dat ze zeggen dat je een "grote reet" hebt, maar als je het niet prettig vindt dat ze dat zeggen, dan kun je ze beter vragen of ze er geen opmerkingen over kunnen maken, en zeker niet zo hard dat de jongens het horen.
Zal ik doen en bedankt 😮
Hey,

Zover ik weet kan je sws beter bh's dragen.
Lter kan je er anders last van krijgen
ook met kleine borsten

kan je aangeven dat je at soort opmerkingen vervelend vind?
ik ben toen ze dat zeiden lossere broekjes gaan dragen, en meestal houd t dan ook wel op

blijf dicht bij jezelf
wat andere vinden doet er neit toe
t gaat erom wat je er zelf van vind

xx
Hiii,

Je moet zelf beslissen of je een BH gaat dragen. Bespreek het is met je moeder en kijk eerst of het echt wel nodig is. Zie je erg je tepels door je shirt heen? En doet het heel erg pijn als je bijvoorbeeld rent? Dan is het best fijn. (Niet dat BH's fijn zijn ;P)

Verder moet je ze gewoon negeren, net iedereen is perfect. Misschien zijn ze zelfs wel jaloers dat je al zo'n mooi vrouwelijk lichaam hebt!

x BlondMeiske
Bedankt voor de reactie en ik zal er aan denken 😮

Reageer