Vraag

Elke ochtend voorvocht normaal?

  • 20 June 2020
  • 2 reacties
  • 774 Bekeken

Badge

Zoals de titel zegt komt er bijna elke ochtend voorvocht of een slijmerige vloeistof uit mijn penis. Dit komt ook als ik de dag ervoor niet heb afgetrokken, ben 14 jaar oud en mijn vraag is is dit normaal? 


2 reacties

Hi Anoniemd,

 

mijn twin en ik hebben dat ook best wel vaak, maar om nou te zeggen elke dag, dat weer niet. We worden wel ook vaak wakker met een stijve piemel en dan is ie wel een beetje glibberig ook. Maar ook als we gewoon een slappe hebben is onze eikel, dus onder onze voorhuid vaak een beetje nat.

We kunnen ons dan niet echt herinneren dat we van geile jongens hebben gedroomd. We vallen op jongens dus we worden normaal wel opgewonden van leuke jongens, weet niet hoe dat in je slaap werkt.

Volgens mij krijgen jongens elke nacht wel 5 keer een stijve piemel. Als ie stijf is, is dat opwindend meestal, dus idk of je dan vanzelf ook voorvocht krijgt.

Wij hebben sws wel snel altijd veel voorvocht, misschien is dat bij jou ook zo. Gewoon als we met een leuke jongen staan te praten, dan hoeven we niet eens een stijve te krijgen, maar hebben we toch al een natte piemel en natte plek in onze boxer. Kennelijk is dat toch al opwindend, maar wordt ie dan niet stijf. Vaak komen we er toevallig achter als we gaan plassen en dan zien we dat ie helemaal glibberig is. We voelen het dus ook niet altijd.

 

Is jouwe ook vaak stijf dan als je voorvocht hebt of ook bij een slappe en hoe vaak word je wakker met een stijve. Ik denk wij wel 6 van de 7 dagen.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 5
Badge +5

Anoniemd slaap je naakt?

Reageer