Vraag

Eetstoornis en aankomen

  • 28 August 2018
  • 9 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyo,
Ik eet de afgelopen paar weken eigenlijk helemaal niks, af en toe doe ik 1 broodje (1x in de 8 uur), ik weet niet precies wrm maar ik verhonger mezelf in de hoop dat ik dood ga eraan denk ik (vanwege prive problemen).

Maar voordat ik dit deed at ik echt veel te veel en echt alles, normaal word je met wat jk toen at gwn Dikker, maar ik bleef hetzelfde gewicht, hoe kan dat?

9 reacties

" dat ik dood ga eraan denk ik "
Dat kan dan wel eventjes duren...

"maar ik bleef hetzelfde gewicht, hoe kan dat?"
-Beweging
-Groei
-Een snellere stofwisseling

Dat soort dingen.
Ik zou eerst even met je ouders praten ik weet de problemen niet maar dit klinkt niet goed omdat ik de omstandigheden niet weet kan ik je voor de rest niet helpen eet maar gewoon veel en lekker?
Hey Ronald2001

De laatste tijd eet je niet zo goed. Je hebt het vermoeden dat dit komt door de gedachte dat je hieraan zou kunnen sterven. Zoals @MensPersoon zei, is dit een zeer trage dood.

Door stress, verdriet en angst kan het moeilijker zijn iets binnen te krijgen. Dingen als yoghurt en smoothies kunnen een optie zijn, aangezien die makkelijker "naar binnen glijden".

Over het veel eten en amper aankomen, ben ik het eens met @MensPersoon.

Groetjes
Kenshin
Wat erg....

Ik heb zelf. Erg ondergewicht (ik kan niet aankomen al vaak geprobeerd en zou dat graag willen)

Dus hoe je het best weer aan kan komen...

Ik. Vind het echt erg om te hooren. Ik wil niet raar overkomen. Ofzo maar ik volg je topics al een lange tijd en ik logg soms niet aleen op om. Mensen te helpen maar echt om. Jou te helpen wand het doet mij echt veel hoe 't met jou gaat...

Heb je dit besproken met mensen. Ik denk dat dat heel Belangrijk is.

Suc6 en ik wens je het beste❤️
Sterkte❤️
heyo,
Ik zou eerst even met je ouders praten
ik heb totaal geen goede band met me ouders dus houd het liever voor me.

als het komt door beweging dan snap ik het deels, maar andere mensne van mijn leeftijd die ik ken die precies hetzelfde doen komen wel meer aan...

Ik. Vind het echt erg om te hooren. Ik wil niet raar overkomen. Ofzo maar ik volg je topics al een lange tijd en ik logg soms niet aleen op om. Mensen te helpen maar echt om. Jou te helpen wand het doet mij echt veel hoe 't met jou gaat...

dat is echt heel erg lief!

ik heb dit alleen met mijn beste vriendin besproken maar die weet het ook niet precies wat ze moet doen
andere mensne van mijn leeftijd die ik ken die precies hetzelfde doen komen wel meer aan...
Ieders lichaam is anders. De stofwisseling van jouw lichaam kan verschillen van die van leeftijdsgenoten.

Lukt het eten van smoothies en yoghurt beter?
dat je veel eet en niet aankomt komt door je metabolism, sommige mensen, vooral tieners, hebben dat.
als je minder wil eten zodat je er dood aangaat gaat dat niet lukken, je kan heel lang zonder eten dus dat zou ik niet doen.

je zou zoals kenshin al zegt yoghurt enzo eten want dat werkt goed, ook kan je wit brood eten want je raakt daar minder snel vol van dus dan kan je meer eten.

als je nog langer door blijft gaan met zo weinig eten is het beter dat je naar de huisarts gaat ofzo.
ook werkt het om bijvoorbeeld met vrienden af te spreken, zoals een sleepover want dan ga je waarschijnlijk wel beter eten.

sorry dat mn tips niet goed zijn though, want ik heb meer tips om af te vallen, aankomen is niet mijn ding
heyo,
sinds ik niet meer thuis ben gaat het eten beter...
Dat is goed nieuws. Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan. Bedankt voor de update 🙂

Reageer