eetprobleem help!!!

• 30 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 275 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een eetprobleem en dan eet ik heel veel en op een duur zegt mama stop met eten
en dan doet ze al de kasten op slot 
en dan ga ik naar de toilet en dan vond ik diaree er best wel lekker uit zien 
dus toen heb ik een heel klein beetje geproeft en toen vond ik het heeeeeeeeeeeeeeerlijk 
als mensen het weten is het dan raar ?

4 reacties

Hee, ik weet wel zeker dat dit niet normaal is. Wat betreft het tweede, ik weet niet hoe je daar mee om moet gaan. Doe het maar niet weer, het lijkt me totaal niet gezond! Met het eerste wil ik je graag proberen te helpen. Je zegt dat je op zo'n moment veel eet. Eet je je gevoelens weg of heb je echt honger? Als je je gevoelens weg aan het eten bent, denk ik dat je over die gevoelens moet praten. Mocht je echt honger hebben, pas je eetschema dan wat aan. Eet bijvoorbeeld wat meer groente en fruit. Dat vult heel goed. Een idee zou een gezonde smoothie kunnen zijn. En natuurlijk kan je dit overleggen met je moeder. Veel succes! Xxx.
je kan dood gaan van poep eten doe dat dus maar niet meer
ik las dat je eten kan onderdrukken door kauwgom te nemen
en neem voor je avond eten een glas water helpt ook 🙂
Ik ben gestopt met poep eten ik ga nu altijd na de winkel om faar eten te kopen mij zakgeld is wel bijna op
Hee, dat lijkt mij een zeer verstandige keuze, goed hoor! Mag ik vragen wat je dan koopt? Wat koop jij wat je moeder niet (genoeg) koopt/wat jij niet (genoeg) mag eten? Straks is je zakgeld inderdaad op, en dat is balen.. Kan je er thuis echt niet over praten (zie eerste reactie van mij)? Xxx!

Reageer