Vraag

eet veel maar kom niet aan

  • 16 November 2022
  • 6 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Ik ben al ongeveer 2 jaar 50,5 kg. soms schommelt het naar 49 kg of 51 maar gemiddeld blijft het 50,5 kg. Ook al eet ik non stop 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Wees er blij mee zou ik zeggen. Er zijn zat mensen die heelveel eten en er dan ook nog is veel dikker van worden

Reputatie 7
Badge +7

Wees er blij mee zou ik zeggen. Er zijn zat mensen die heelveel eten en er dan ook nog is veel dikker van worden

Hoi

Dit is niet het antwoord waar ik op zoek. Maar dat begrijp je misschien wel.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik heb dat ook en herken me hier helemaal in! Hoeveel ik ook eet, ik kan gewoon niet aankomen. Ik weet niet precies hoe dit kan, maar het kan misschien te maken hebben met hoeveel energie je verbruikt en een snelle stofwisseling ofzo.

Hopelijk kon ik je hier een beetje mee helpen.

Groetjess

Reputatie 7
Badge +17

Snelle stofwisseling misschien? Of doe je ook nog veel aan sport? Ik heb hetzelfde. Kan eten wat ik wil maar kom bijna niet aan.

Reputatie 7
Badge +7

@Anoniemmeid13 

@tim16 

Ja, ik weet van mezelf wel dat ik dat heb.

Maar mijn zorg is dat onlangs ik dat heb, mijn gewicht altijd wel hoger werd de ouder dat ik werd/bij m’n groei enzo, zo was ik bijv. op mijn 12e 40kg. ik kwam dus elke 2 jaar ongeveer 3-5 kilo aan, maar dat is dus al sinds mn 14e niet meer veranderd zoals het altijd veranderde. en ik ben nu bijna 16

Reputatie 4
Badge +3

Heyy

Ok, miss klinkt dit eng, ik kende iemand die precies hetzelfde probleem had, en zij had dus een tumor, dat gebeurt bijna nooit maar altijd handig om naar ee dokter tegaan. Soms kan het ook zijn omdat het misschien iets in de familie ( genetisch )  is ( Bijv, in onze familie zit hoge bloedruk en dat word dan steeds doorgegeven). Het zou dan ook handig zijn om met je ouders erover te praten, en kijken of andere familie hetzelfde probleem hebben/ hadden  :)

Reageer