Durf niet te vertellen

  • 3 December 2017
  • 8 reacties
  • 419 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus een nieuwe stiefmoeder en die houd van nagellak en makeup en doet t heeel veel

Maar ik hou er ook van alleen weet ze het
Niet
En ik durf het haar niet te vertellen
Heeft iemand tips

Xx Quinten

8 reacties

Niemand heeft door 😞
Tips*
Badge +5
Ik denk dat je een jongen bent, en het daarom lastig vind om te zeggen dat je "meisjes dingen" leuk vind?
Je zou eens bij haar kunnen gaan zitten als ze haar nagels lakt, en vragen of je haar nagels eens mag proberen te lakken. Er zijn namelijk genoeg mannelijke "make-up artists" in de filmindustrie, dus is het niet vreemd of raar als jij dat bij haar zou willen doen...... De volgende stap is dan om spelenderwijs te vragen of je alle kleuren die ze heeft eens mag zien, en dan vragen of je de kleuren ook mag zien op je eigen nagels. Dan merk je vanzelf wel hoe ze reageert....
Thnxx hoe zou ik dit via whatsapp kunnen zeggen want ze is voor 3 dagen weer in haar eigen huis ❤☺
Hoi!

Je vindt make-up leuk, maar weet niet hoe je dat aan je stiefmoeder moet vertellen. Vind je het eng omdat je een jongen bent?

Je zou eens nagellak op kunnen doen, en zien hoe ze reageert. Misschien vindt ze het wel heel leuk dat jij erin geïnteresseerd bent, en kan zij je helpen met goede make-up uit te zoeken.

Via Whatsapp kan. Je zou een linkje naar een site kunnen sturen van make-up en dan vragen: 'Is dit een goed merk?' of 'Welke kleur zou het beste met mijn ogen gaan?'. Zelf weet ik totaal niet veel van make-up, maar je snapt wat ik bedoel? :D

Groetjes
x
Okeeyy thnx
ik vind makeup ook erg leuk als jongen maar ik heb voor mezelf besloten dat niemand dat hoeft te weten en daar ben ik tevreden mee

je kan gewoon eerst stiekem zelf proberen en als je het wilt zeggen dan kun je wachten tot ze zichzelf opmaakt en dan is vragen of ze jou ook is wil opmaken voor de grap
de meeste moeders vinden dat wel leuk
Ik zal het proberen thnxx zien ze het bij jou eigenlijk niet wanneer je scheelt bijvoorbeeld nog beetje zwart bij je ogen door bijvoorbeeld mascara

Reageer