Draait vagina naar achteren als je bukt?

  • 18 June 2018
  • 2 reacties
  • 549 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hé, hoi.. .ik lees al een tijdje mee hier, maar nu pas net aangemeld.
Wss hele stomme vraag, maar ik stel 'm toch maar even. Soms kijk ik naar seksfilmpjes op het internet, en vaak zie je meiden/vrouwen dan op handen en voeten zitten, voorovergebogen..... en jongens doen 't dan van achteren bij die meiden.

Eerst dacht ik altijd "ieuww!", dat de jongens het dan bij die meiden in hun kontgaatje deden.....maar bij nog wat meer flimpjes kijken bleek het (gelukkig!) toch in hun vagina te zijn.

Nou lijkt me dat standje sowiezo eigenlijk niet fijn (heb zelf nog nooit seks gehad, alleen met mezelf).....maar vagina zit toch gewoon van voren/onderen...? draait het altijd mee? ik durf 't niet bij mezelf te bekijken/proberen, of het bij mij ook naar achteren draait als ik op handen en voeten ga zitten... zou het bij mij ook "normaal" zijn?

en ook al draait vagina naar achteren, ik weet niet of ik dat later zou durven/willen doen... ... want jongen ziet dan ook mijn kont en zo. Ik weet t niet.

2 reacties

Nouja, het is onderdeel van jouw torso, dus als je die 90* draait, dan draait de rest natuurlijk mee.

"want jongen ziet dan ook mijn kont en zo."
Diegene zal jou destijds waarschijnlijk geweldig vinden, dus ik denk niet dat hij er iets tegen heeft zolang jij het schoon houdt.
Dankjewel Menspersoon! Ja, nu ik t zo hoor is t eigenlijk heel logisch... ...maar ik had dr nog nooit echt zo over nagedacht.
En op de filmpjes vind ik t best een raar en onpersoonlijk standje (qua seks), maar mss denk ik er over een paar jaar anders over.

Ik weet in ieder geval ff genoeg... en tuurlijk hou ik alles schoon, maar ik wist gewoon ff niet hoe dat precies gaat.
DAnkje!

Reageer