Douchen met een meisje

• 22 May 2013
  • 27 reacties
  • 12776 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Een vriendin van me vroeg laatst aan mij of ik weleens met een meisje heb gedouched.
Ik zei nee.
Toen ik het aan haar vroeg zei ze ja.
Zij zei dat ze met haar beste vriendin gedouched had.

Hebben jullie weleens gedouched met een vriendin?
Wat hebben jullie dan gedaan?

27 reacties

Ik ben geen meisje, maar ik douche ook regelmatig met mijn vrienden. Dit komt niet omdat wij homo zijn ofzo, maar ik zit op voetbal en daar is douchen verplicht. Dit is gewoon de normaalste zaak ter wereld, je hoeft je er ook helemaal niet druk om te maken.
Nee, ik zit nooit in een douche met iemand anders maar ik zou het ook niet durven want als je dan een erectie krijgt (in het geval met jongens als met meisjes (niet dat ik homoseksueel/biseksueel ben, maar als nog kan het voorkomen)) zou ik me best wel schamen. 😳
Ja ik douche wel eens met m'n goeie vriendinnen, dat vinden meiden nou eenmaal gezellig!
ik douche nooit met iemand samen.. zou dat alleen ooit met mijn geliefde doen denk ik lol.
maar als zij dat leuk vind/vond, het is niet raar ofzo,
2jaar geleden douchten ik met mijn beste vriendin maar nu doe ik dat niet meer want met het ouder worden word het echt schaamtelijk!
vroeger douchte ik wel is met mijn beste vriendin nu niet meer en ja we deden gewoon douche

xxx
Ja. We waren in een meertje gaan zwemmen met kleren aan, Maar eigenlijk mocht dat niet van onze ouders. We hebben toen bij haar onder de douche gestaan. Wat we deden? Naar elkaar spetteren en een beetje giebelen. Was gewoon gezellig. Hoe oud we waren? 10 denk ik.
Vroeger toen ik nog klein was (3-7) douchte ik a;tijd samen met mijn moeder.

Ik zou het nu niet meer doen omdat ik me schaam voor mijn figuur.
Vroeger als we gingen logeren wel ja.
Ik denk dat we de laatste keer deden toen we 9 waren.
Gewoon als vriendinnnen onder ekaar.
Nee, ik zit nooit in een douche met iemand anders maar ik zou het ook niet durven want als je dan een erectie krijgt (in het geval met jongens als met meisjes (niet dat ik homoseksueel/biseksueel ben, maar als nog kan het voorkomen)) zou ik me best wel schamen. :$

dat kan ik wel voorstellen 
Ik heb het wel eens gedaan, maar dat was echt gwn douchen, we waren 9 xD
Ik douche regelmatig met meiden na het sporten
Ik moet douchen na een voetbalwedstrijd, dat doe je dan wel met het hele team...
vroeger deed ik dat wel vaak, tegenwoordig niet echt meer.
Zo vaak gedaan met voetbal!
Ik douche met vriendinnen nix seksueels gedver met een meid al helemaal niet miss ooit met mn vriendje
Met een vriend. We hebben dan ook seks. We deden het voor t eerst op vakantie 11/12 jaar denk. Hij is.nu geemigreerd naar Maleisie (hoe schrijf je dat?).
Ik val trouwens wel gwn op meisjes.
Better not haha. Als een vriendin van me me naakt zou zien, zou ze zich doodschrikken. 😂
Ik heb ooit is met meisjes van school gedoucht (niks sexueels verder) maar dat was wel leuk. 
Toen ik 10 was douchte ik altijd met mijn beste vriendin, ook ging ik samen met haar in bad. We deden wedstrijdjes wie het langst adem kon inhouden onder water, praten en giechelen :p
Ik douchte op de basisschool ook altijd met vriendinnen, gewoon omdat dat sneller ging en leuker was in je eentje douchen. Maar we deden niks raars, hoor. :p
Toen ik 10 was ja, met logeren. Ook samen in bad gezeten altijd. Maar nu niet meer, misschien eens met mijn vriendje maar met vriendinnen iig niet...
Ik was 12 of 11, zij is een jaar ouder dan  mij, dus dan kunnen jullie dat berekenen ofzo. We waren toen beste vriendinnen. We kwamen van het strand, en ze bleef logeren, en toen gingen we samen douchen ja. Maar verder hadden wij beide nog niks ofzo. Geen borstgroei, of haar etc. We waren/zijn daar niet echt mee bezig.
Soms, met een goede vriendin. Het is niets ernstigs. Als je al goede vriendinnen bent hoef je je niet te schamen voor de ander, ook niet naakt. 
Ik vind het juist altijd iets gezelligs en intiems hebben, het is wel heel persoonlijk, maar dat versterkt de band. 
Vroeger wel,
nu niet meer.

Ik ben biseksueel, en ben nog niet uit de kast!
dat gaat dus erg moeilijk en sluiperig.
Voor de rest is er niks ergs aan hoor!

Greetzzz, LFight
Ik douche iedere week met meisjes dus voor mij is het heel normaal, zit op hockey en na de wedstrijden douchen we gewoon met z'n alle en naakt, niemand kijkt er raar van op

Reageer