Vraag

Douchen in het openbaar, wat zouden jullie doen?

  • 11 June 2019
  • 9 reacties
  • 1667 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

ik ga volgend jaar naar polen en ga daar in een jeugdherberg ALEEN zijn daar douches die openbaar zijn en dan sta je daar tussen al die polen


wat zullen jullie doe

9 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Leuk dat je volgend jaar een bezoek aan Polen brengt en daar in een jeugdherberg verblijft! Wat ga je daar precies doen als ik vragen mag?
Je vraagt je af hoe het douchen daar zal verlopen. Naar mijn idee kun je prima met andere gasten naakt douchen. Bovendien zie je hen zeer waarschijnlijk na je verblijf toch nooit meer. Als je dit echter vervelend vindt kun je ervoor kiezen om je onderbroek aan te houden bij het douchen als dat jou meer op je gemak stelt.
Misschien hebben ze tegen die tijd de faciliteiten qua douchen wel veranderd/verbeterd en heb je wat meer privacy bij het douchen. Al is deze kans wel erg klein.

Douchen met je onderbroek aan lijkt mij een prima optie.
Hey @wiebenikruben
Ik begrijp je probleem, dat lijkt mij ook niet fijn.
Het idee van @Cujiua lijkt mij een goede oplossing. Maar als je dat ook niet fijn vindt, zou je ook niet kunnen douchen, maar jezelf 'droog wassen' op je kamer, als je die hebt, anders op de wc. Als je dan een pak van die vochtige papieren washandjes meeneemt (schuurt nie) met zeep en 'droge' shampoo. Dan kun je je wassen zonder water te gebruiken
Een andere optie is om extra vroeg op te staan, dan kun je alleen douchen als iedereen nog slaapt. Of natuurlijk 's avond laat.

Gr Remco
Het lijkt mij inderdaad een prima plan on wat eerder op te staan, zodat je een van de eersten bent om te douchen.
Ik ga er wel van uit dat zij ook vergelijkbaar over de situatie denken, dus ik denk niet dat men zich echt met elkaar gaat bemoeien.
Doucheruimtes staan immers niet bekend voor hun langdurende discussies.

Anyway, ik denk dat dat wel lukken moet.
Douche je niet met je klas bij gym of met een groep anderen bij een sportclub?
Veel erger kan dit niet zijn.
Ik heb zelf ook in polen in een jeugdherberg geslapen. Bij ons hadden we toen alleen een badgordijn maar iedereen liep langs de douches. Ik heb toen gewoon met badkleding aan gedoucht en vervolgens op het toilet omgekleed.

Gewoon douchen toen ik 11 was ging ik met schoolkamp mee een klas waar ik pas 2 maanden in zat en gewoon naakt gedouched

gewoon douche

Hallo,

ik ga volgend jaar naar polen en ga daar in een jeugdherberg ALEEN zijn daar douches die openbaar zijn en dan sta je daar tussen al die polen


wat zullen jullie doe

Je kunt daar meschien gewoon in boxershort douche en dan op de wc met washandje je penis en billen en dan omkleden 

-onnodige quote verwijderd-

Je kan gewoon douchen en het is niet erg als je een erectie krijgt.

 

Badge

Hallo,

ik ga volgend jaar naar polen en ga daar in een jeugdherberg ALEEN zijn daar douches die openbaar zijn en dan sta je daar tussen al die polen


wat zullen jullie doe

in Nederland zou ik het niet zo snel meer doen maar in een ander land wel. Vooral als je een grote lul hebt die  je lekker kan showen aan die kleintjes van de polen! De mazzel

Reageer