Vraag

douchen bij de club voor jongens

  • 1 August 2020
  • 3 reacties
  • 1547 Bekeken

Badge

He allemaal 

ben jongen van 13 en kzit met volgende . Ik ga op voetbal  ga daar in augustus beginnen maar heb al gehoord dat het verplicht douchen is na training en wedstrijd en mag enkel badslippers dragen.
Daar moet je bloot douchen en begeleiding is altijd aanwezig om toezicht te houden 
Hoe moet ik hier mee om gaan? Alle jongens zijn nieuw en ook leeftijd puberteit,  heb geen grote penis.
Ben bang dat ik stijve krijg als ik bloot onder douche sta of ik kleedkamer loop

wie douchr er ook bloot en iemand tips ? Ty


3 reacties

Hi Anonyiem,

 

ik douche altijd bloot, maar ja, ik ben het wel gewend, want vroeger ging ik al naar de naaktcamping en het naaktstrand.

In het begin is het misschien spannend en zo zal het voor anderen van je team ook zijn. Maar eigenlijk is het niks bijzonders. Alle jongens hebben een piemel en net zoals ze allemaal een iets andere neus hebben, zo zullen ze ook allemaal wel een iets andere piemel hebben. De ene iets groter als de andere, sommige met een lang vel  en andere besneden misschien. De één heeft al schaamhaar en de ander nog niet of die heeft het zelf weer geschoren of wat dan ook.

 

Gewoon net doen alsof je het al jaren doet. Je doet je onderbroek uit en loopt naar de douche en gaat je wassen of alleen afspoelen. Beetje keten en wat kletsen met de rest en dan weer afdrogen en aankleden. Tuurlijk is het niet gek om even rond te kijken. Niks mis mee om even naar de piemel van een andere jongen te kijken. Doe dit niet al te lang achter elkaar en dan is er niks aan de hand. Anderen doen wrs precies hetzelfde. Je kunt ook alleen naar hun hoofd kijken als je dat prettiger vindt. kijk maar.

Het kan best zijn dat er iemand een stijve krijgt, maar vaak valt dat wel mee. Als het gebeurt, nou ja, niks aan te doen. Maak er een zelf grap over en iedereen gaat ff lachen en dan is het weer voorbij.

 

Succes.

 

Groetjes,

M&M's

Vroeger toen ik 12 was zat ik onder zwemles

(zoiets). Na het zwemmen kleedde iedereen zich om in zn blootje waarna ze gingen douchen. De eerste maand vond ik dit raar dus hield ik mijn zwembroek aan tijdens het douchen. Natuurlijk mocht dit niet van de leider maar toch deed ik het. Na een maand douchen met een zwembroek een keek iedereen me aan van waarom heb jij je zwembroek aan wtf. Ze spraken me ook aan. Dus ik dacht op dat moment van. Iedereen doet het waarom doe ik het niet. Ik trok mn zwembroek uit en het was eerst een beetje raar omdat het je eerste keer is. Daarna wende het aan. Tuurlijk krijg je well eens erecties. Dat is gwn normaal.

Reputatie 7
Badge +5

Zal allemaal wel meevallen je wend er snel aan, aan al die blote piemels en billen

Reageer