Vraag

douchen bij club voor jongens

  • 13 June 2019
  • 7 reacties
  • 1430 Bekeken

Badge
Hoi jongens,
ik wil graag op een sport , maar weet niet of dat normaal is om naakt te douchen met anderen erbij?
Douchen jullie naakt met je club?

7 reacties

Hoi met dd hockey douche ik niet(de meeste teams niet) maar er zijn wel teams waar mensen douchen maar dit zijn meestal teams met volwassenen, en dan doucht niet het hele team maar alleen een paar gasten.

Wij bij voetbal altijd naakt douchen

 

Wij bij hockey douche altijd na de wedstrijd en allemaal gewoon in ons blootje

Hoi jongens,
ik wil graag op een sport , maar weet niet of dat normaal is om naakt te douchen met anderen erbij?
Douchen jullie naakt met je club?

Jazeker iedereen 

Hoi jongens,
ik wil graag op een sport , maar weet niet of dat normaal is om naakt te douchen met anderen erbij?
Douchen jullie naakt met je club?

Hoi Anoniempie999

 

Ik zit op worstelen en daar zijn we naakt in het pak daarna moeten we wegen en onderzoek bij de dokter. Die kijkt dan ook even naar de voor en achterkant en daarna moeten we gewoon naakt douche

Reputatie 5
Badge +5

Ik zit ook op hockey en wij douchen na elke uit en thuiswedstrijd, en allemaal gewoon in ons blootje. Het zal even wennen zijn voor je maar daarna doe je het met veel plezier en het is nog leuk ook

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben een meisje, maar ik douche niet bij de sport die ik doe en heb gedaan (Ik heb een halfjaar op voetbal gezeten waar sommige meisjes wel douchen maar ik niet)

Reageer