Vraag

Doorschijnende tepels in badpak

  • 5 July 2018
  • 6 reacties
  • 9265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heee,

Ik heb dus laatst een badpak gekocht, maar je ziet de vorm van mijn tepels erdoor heen (je ziet zegmaar een puntje) Nu vroeg ik mij af of dit storend is of raar en of dit gewoon kan of echt niet??

6 reacties

Hi A.N.O.N.I.E.M,

bedoel je dat je zeg maar de iets donkerdere kleur van je tepels ziet door een lichtgekleurd badpak of als je tepels stijf zijn dat je dat "puntje" dan ziet?

Als het alleen dat laatste is dan vinden jongens dat wel leuk, volgens mijn vrienden dan die niet gay zijn :P
Ik zelf vind kleine, harde jongenstepels wel geil, maar ja, ik val op jongens, dus ja.

Vind je het voor jezelf niet fijn, dan zou je misschien iets zachts over je tepel in je bh van je badpak kunnen doen. Ik weet niet precies wat, maar onze zus heeft wel eens plak bh's en daar zitten dan ook van die kleine "bloemvormige" plakkertjes bij die je op je tepels kunt plakken. Misschien is dat iets, maar idk, ik ben een leek op het gebied van meisjes.

Groetjes,
M&M's
Uit 't oogpunt van een hetero jongen van 18 kan ik je vertellen dat het wel warm krijg als ik een meisje zie waarvan haar tepels doorschijnen en stijf zijn. Maar is dat wat je wil? zo ja. Dan lekker zo laten. zo nee, idd even iets van een dun lapje ervoor ofz dat het in ieder geval niet meer zo zichtbaar is.
Hoi,

Als je het hebt over een stijve tepel, dan is dat gelukkig niet permanent. Het is normaal om een stijve tepel te krijgen bij bijvoorbeeld aanraking van de tepel of soms als het erg koud/warm is (ik heb daar nog steeds niet de logica achter ontdekt). Meestal gaat je tepel ook weer vrij snel terug en is deze niet meer stijf. Dan zie je dat puntje dus niet meer. Probleem opgelost :)

Iedereen heeft wel eens een puntje wat dan ook zichtbaar is door bv je t-shirt. Het is dus niet gek en je loopt ook niet voor gek.

Als het echt gaat om je tepel in het algemeen, dus je ziet een 'donkere vlek' dan kun je er inderdaad iets voor plakken of in je badpak naaien, maar ik heb daar zelf weinig verstand van. Voor de volgende keer zou je een badpak kunnen kopen met vulling, dan komt het er no way doorheen.

Maar ja, als je een badpak hebt, dan ga je dus zwemmen en dan zie je het toch niet :)

Gr. Pin
Heel erg bedankt voor de reacties, ben blij dat ik niet voor gek loop?
Hoi!

Hierboven heb je al een hoop nuttig advies gekregen, o.a. over plakbeha's. Er bestaat volgens mij ook een soort van tape, maar of die goed blijft zitten als je gaat zwemmen, weet ik niet. Dat kan je waarschijnlijk op de verpakking terugvinden.

Dit is helemaal niet raar, en het kan gewoon gebeuren. Je loopt helemaal niet voor gek. Jij bent vast niet de enige die hier af en toe last van heeft.

Groetjes
x
Ik vind het allesbehalve storend??

Reageer