Vraag

Dood aan medicijnen

  • 17 February 2018
  • 8 reacties
  • 204 Bekeken

Badge +1
Hai,

Ben ik weer lekker storend.
Ik vroeg me af of het een grote kans is om dood te gaan als je genoeg medicatie in neemt of eerder er van blijft leven en hier blijvende schade van oploopt of dat je er dood aan kan gaan?

8 reacties

Dat ligt aan de medicatie....

Wat ben je van plan of wat heb je gedaan?
Badge +1
Eigen van plan om sterke pijnstillers te nemen van me moeder alleen wil pas poging doen als er meer kans is op slagen dan falen
Dat is sterk af te raden vanwege de pijnlijke , maar niet dodelijke effecten van de meeste medicijnen.
Hoi,

Ik ga hier geen antwoord op geven, aangezien je dat kan helpen bij zelfdoding, dus dat doe ik niet.

Onafhankelijk van de slagingskans, is de kans dat als je het overleeft en je dan letsel hebt, best groot.

Sowieso, waarom wil je zelfmoord plegen?

Gr. Pin
Badge +1
Hiervoor had ik een ander toppic een aantal dagen geleden geopend daar leg ik het meeste wel uit
Badge +2
Hoi Nandrabeer.

Het is heel goed om te praten over problemen, maar zoals in forumregel 9 staat is het niet de bedoeling om te vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging. Dit topic komt wel in de buurt daar van. Wil je daar op letten?
Mocht je meer willen praten over wat je bezig houdt kan je altijd contact opnemen met de Kindertelefoon via telefoon of de chat.

Groeten,

Sjoerd van De Kindertelefoon.
Badge +1
Sorry, wist niet dat dit niet mocht. Zal hier zeker voor opletten bedankt!
Badge

doe het niet beste tip

 

Reageer