Dikke bovenbenen.

  • 27 March 2018
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik heb erg dikke bovenbenen waar ik me ontzettend erg voor schaam. Ik wil graag 2 kilo afvallen, misschien 5. Maar ik heb geen motivatie en ik ben ook pas 13 dus ik kan nog niet naar de sportschool.

Iemand tips hoe ik motivatie kan krijgen om af te vallen?

6 reacties

Als je 13 ben kan je gewoon naar de sportschool. Maar misschien beginnen met letten op wat je eet (niet te veel suiker en vetten) en beginnen met bv hardlopen. Succes
@Jarnop, heel erg bedankt voor je reactie, maar bij mij mag je pas naar de sportschool als je 15 bent. Maar ik ga dat hardlopen zeker proberen!
Hoi!

Bij sommige sportscholen mag je nog niet binnen op je 13de. Gelukkig zijn er andere (en gratis) manieren om tevredener te worden met je lichaam.

Wat @Jarnop zei, over het hardlopen, is een goede tip. Yoga is ook erg gezond. Dat mag je op alle leeftijden doen. Bij yoga krijg je niet alleen een mooi figuur, maar je wordt er ook ontspannen van. Je kunt yogalessen volgen, of online oefeningen opzoeken. Als je er zeker van wilt zijn dat je juist bezig bent, zijn die lessen het effectiefst.

Misschien kan je gymleerkracht je tips geven? Je kunt je situatie uitleggen, en wie weet krijg je wat nuttige tips mee.

Groetjes
x
Hoi,

Ik denk dat motivatie vinden erg simpel is in jouw geval. Je vindt bovenbenen te dik, dus die wil je dunner hebben. Voila, daar is je motivatie.

Misschien kun je op Youtube of ergens anders op interet wel speciale oefeningen vinden om je bovenbenen dunner te krijgen.

Verder is afvallen in het algemeen natuurlijk een combinatie van voeding en sport, dus probeer ook gezond(er) te gaan eten.

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Naast dat je gezonder kunt gaan eten, kun je het ook minderen. Als je weinig eet, val je af. Mocht je hiervoor kiezen moet je er wel op letten dat je niet te weinig binnenkrijgt. Dus minder eten maar niet te weinig.

In kilo’s zul je het resultaat zien, maar misschien zul je weinig verschil in je bovenbenen zien. Het kan namelijk ook genetisch aangelegd zijn, dat je wat dikkere bovenbenen hebt. Overigens is het niet apart dat je wat dikkere bovenbenen hebt, dus maak je niet al te veel zorgen.
Hee,

Ik snap je probleem ik ben een meisje van 14 dus ja dan heb je dat soort problemen. Maar wat ik me afvraag is: vind je zelf dat je te dikke benen hebt of zeggen andere dat over jou? Als je dat nagaat kun je kijken of het je echt gelukkiger maakt met dunnere benen. Ik loop zelf hard dat is een goede oplossing maar eerlijk gezegd vind ik er niet zoveel aan dus misschien is da niet heel handig voor je motivatie:D! Nou dit was mijn wijze raad hopelijk heb je er wat aan:$!

Reageer