Beantwoord

dik en lelijk

  • 4 February 2020
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 14 en ik ben 1,82 lang 73 zwaar 

En ik vind me zelf heel lelijk soms zit er over na te denken dat ik eeten wil overslaan soms lukt het ook maar niet vaak mijn ouders lette daar heel erg op hebben jullie tips wat ik kan doen  

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 February 2020, 09:51

Bekijk origineel

2 reacties

Hey Loeki

 

Na je bmi berekend te hebben, lijkt het erop dat deze een gezond cijfer bedraagt. Afvallen zou hierom niet gezond zijn, maar wat je wel zou kunnen doen, is werken aan een fitter lichaam. Hierbij kweek je spiermassa, waardoor je er gestroomlijnder uit gaat zien. Dat kan goed zijn voor je zelfvertrouwen. 

 

Aangezien je een gezond bmi hebt, raad ik je af om af te vallen. Een te laag bmi kan namelijk gezondheidsproblemen met zich meebrengen. Blijf met andere woorden gezond en voldoende eten, zodat je lichaam de nodige voedingsstoffen binnenkrijgt. 

 

Ben je wel vaker onzeker? 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik denk niet dat je te zwaar bent, voor je lengte is je gewicht helemaal goed. Wel kan je het misschien met je ouders bespreken om iets gezonder te eten en misschien te gaan sporten en spieren te kweken, maaltijden overslaan is niet echt gezond je moet natuurlijk wel blijven eten :))  
 

Vind je jezelf lelijk omdat je jezelf ‘dik’ vind? 

Reageer