Dik en lelijk

• 9 juni 2014
  • 9 reacties
  • 424 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wist al van me zelf dat ik te dik was.
Maar het drong tot pas me door toen me vader het zie op deze ochtend
Ik had een kort broekje aan een afkleed hempje en shritje.
ik me broekje voelde ik me toch al onzeker dus dat was ik al.
ik werd het nog meer door wat me vader zie.
Ik wil nu eht afvallen maar het ergste is ik hou dat niet vol dan denk ik o ik kan dat wel eten of ik kan dat wel missen.
Ik ben eht te zwaar want ik weeg 70 en ik ben 1,59.
Ik voel me zo kut en onzeker als ik naar me zelf kijk  trek ik het liefste me buik van me af.
Dit komt ook omdat ik een vriendin heb die dun is.
Dusja ik word nog gekker in me hoofd
ik wil gewoon weer 55kg wegen maar hoe,
ik  heb vandaag uit verdriet en pijn laxeertablet genomen maar heb er erg spijt van.ik heb nu buikpijn er van en een dikkebuik heb ik nog steeds
ik word gek van me zelf.
ik zit er mee ik weet niet meer wat ik moet doen ik ben geen sport fan dus rennen o zo doe ik niet.
weet iemand waar van je snel a valt????

9 reacties

Hoi!

mijn tips:
* komkommers eten als tussendoortje of wanneer je trek hebt
(bevatten amper kalloriën en scheelt enorm als je anders jezelf zou volproppen met chocorepen :p)
* eerder meer groenten eten, dan meer aardappels/rijst
* bijhouden wat je eigenlijk eet en hoeveel kalloriën je mag hebben en al gegeten hebt
* een vast moment van de dag op de weegschaal staan ('s avonds weeg je altijd zwaarder dan 's morgens)
* wanneer mensen om je heen je steunen (misschien erover praten met mensen met wie je het goed kan vinden en die je vertrouwt [je ouders bijv.?],
dan ga je ook beter je best doen om af te vallen

Ik hoop dat je er iets aan hebt,
ik wens je iig veel suc10!

Groetjes van mij 🙂
verander je eetpatroon, eet niet minder maar neem een goed verzorgde maaltijd. vermijd suikers en vetten zoveel mogelijk. geen snoep enz. dus. dit soort afvallen gaat niet erg snel dus als je echt de 55 wil halen zal je toch extra goed bij de gymlessen mee moeten doen en thuis misschien wat workouts doen. je vindt er zat op youtube
hey
van niet eten val je snel af ja maar je word er nou ook niet geznder van of sterker
wat je moet doen is:
-als je zin hebt in cola, drink water of vruchtensap
-als je zin hebt in snoep, eet een banaan en een kiwi of aardbien fzo
-doe elke avond 30 sit-ups (lijkt\kt veel maar valt heel erg mee)
-ga toch sporten al is het 10 min per dag je voelt je daarna heel erg lekker
-heb vertrouwen in jezelf
ik weet zeker dat je dan binnen 2-3 weken al bent afgevallen en o ja lees mn handtekening (hieronder)
Xx lien
Van niet eten val je niet af, sorry dat ik hier nu tegenin ga, maar als jij niet gaat eten.denkt je lichaam oh we moeten zuinig zijn op de voorraad die we hebben, daarom kan je beter wel eten, gezond. In een dieet staat er toch ook niet eet minder, ja misschien eet minder snoep en chips enzo, maar van niet eten of heel weinig val je niet af, of op z'n minst heel weinig
sporten is gewoon het allesbeste. Als je conditie 0 is, begin gewoon met wandelen.
Als je een hond hebt laat die dan regelmatig uit.
Als je geen hond hebt ga gewoon in de buurt fietsen of wandelen, muziekje in, vind ik best relaxed altijd om soms even te doen.
Probeer anders touwtje te springen, 2 minuten wel, dan weer even rust. net zolang tot je het 10-14 minuten hebt gedaan. Gewoon verdelen over de dag.
Doe het vooral lekker rustig aan!!
je kan 3 dagen superfanatiek doen maar daarna verwaarloos je het, ik heb er ervaring mee.
Wat ik het liefst doe is gewoon naar de sportschool gaan. 
Geen probleem om te zweten, en hey dan moet je wel, anders heeft je abbo geen zin. 
Ook spiergroepen trainen, maar daar verbrand je bijna geen calorieen mee dat moet je in gedachte houden, maar het is natuurlijk wel fijn een beetje gespierd zijn. Je core is het beste. Als je buikspieren getraind zijn ga je automatisch rechter op lopen.

Voor het eten:
Niet minder brood ofzo eten!!!
gewoon 4-7 sneetjes op een dag.
2x fruit
neem een stuk komkommer, tomaat of paprika op een dag (kan echt lekker zijn hoor)
genoeg water..
Bij het avondeten gematigd eten.
Ze zeggen wel eens:

Breakfast like a king, 
Lunch like a prince,
Supper like a slave.

Ontbijten is (ook als je wil afvallen!!!) suuuuuuper belangrijk.

Nu moet het volgens mij helemaal goedkomen

Als je neigt naar chocola, snoep chips of wat dan ook, denk dan niet alleen naar je figuur maar ook de binnenkant van je lichaam.
Want teveel vet en suiker en kunstmatige rommel, daar gaat je lichaam kapot aan.

heel veel succes,
niet vergeten dat je nu ook al heel waardevol bent, en doe het niet voor anderen gewoon voor jezelf.

Take care!
in principe hoef je maar 15 kilo af te vallen om een goed gewicht te hebben, je moet weinig koolhydraten eten (gaat sneller dan kallorieen) en doe savonds voordat je gaat slapen bijvoorbeeld buikspieroefeningen. let op de snachs die je overdag eet en probeer ze te vermijden. niet teveel brood (4/5 sneetjes is genoeg op een dag) en vergeet vooral het ontbijt NIET.
hee ik heb een paar tips voor je als je die uitvoert val je zoiezo af :

-sport 30/60 min per dag ( daarbij hoort ook joggen trampoline springen touwtje springen dat soort dingen zwemmen in de zommer in de buurt van een sloot je hoeft dus niet op een sport te zitten kan wel heel leuk zijn)
-eet 4 maaltijden per dag ochten middag tussendoortje en avond
-genoeg nachtrust
-jezelf niet uithongeren !!! als je dat doet dan eet je misschien 2 keer perdag en dan gaatje lichaam  het eten heel erg vast houden en dat is niet goed voor je
dan kan je ook niet goed leren op school

dit waren mijn tips ik denk dat je er veel aan heb

ps het kan heel goed zijn dat je de eerste week misschien 3 kilo afvalt en de weken daarna misschien maar 0,5 kilo per week dat is normaal
Citroen verbrand vet.
Dus als je een salade eet of cola drinkt,
of wat ever doe er citroen of citroen sap over/door heen.
Daardoor verbrand je 3%meer vet.

Slaap minimaal 6 uur per nacht. Een goede nachtrust zorgt voor meer vetverbranding.

Als je honger hebt denk dan zo: honger is niet kut maar t is fijn,
want als je honger hebt betekend het dat je vet verbrand, en vet verbranden is goed.
probeer workouts op te zoeken op youtube, je kan zelf kiezen welke en het kan gewoon lekker in je kamer

Reageer