dik door medicatie help!!

• 26 mei 2014
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo

ik slik sinds 2 dagen aripiprazol dit zullen julie vast niet kenen want het word bijna nooit aan kinderen gegeven

ik hecht me heel erg aan mijn dunen lijf en ik durf er niet mee te beginen want je hebt best groten kans om dikker te worden. Dit wil ik echt niet

is er iemand die dit ook slikt of hier ervaring mee heeft en werd je er zelf dik van.

of heb je tips om die vreedbuien die je er van krijgt onder controle te krijgen

ik hoop echt op antwoord x anoniem

2 reacties

Hey aardenenvuur,

Waarvoor is aripiprazol precies voor? Waarom slik je het? 

Als je niet dik wilt worden, en je krijgt vreetbuien van die medicijnen, zou je een aantal dingen kunnen doen. Je zou naar je huisarts kunnen gaan om te vragen of je andere medicatie kunt krijgen, of om in elk geval om advies vragen, ik ben immers geen expert. Je zou ook naar de sportschool kunnen gaan om daar flink te trainen. Als je dat doet dat raak je niet alleen je overbodige vet kwijt, je gebruikt je spieren ook waardoor je minder hangerige ledematen krijgt. 

Groetjes
Depriboy
Badge +17
Ga voordat je begint met het slikken van die medicatie al beginnen met sporten. Hierdoor krijg je meer spieren op je dunne lichaam. Als je wel die medicatie wilt slikken tegen jouw psychose (schizofrenie?) moet je dat zeker doen! Maar ga dan even van tevoren naar de huisarts of er ook manieren zijn die je kunt doen om te voorkomen dat je vreetbuien krijgt. Maar het belangrijkste is, blijf sporten en blijf genieten. Stel je wordt dikker, maakt niet uit. Je bent zoals je bent en laat de rest er in stikken als ze lopen te ouwehoeren. Komt goed. Succes!

Reageer