dik?

  • 13 July 2019
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik voel me heel dik, ik ben 12 jaar 162 cm en 39 kg... ik weet dat ik ondergewicht heb, ik heb anorexia gehad en ik eet wel weer gewoon normaal ik ben Naar een diëtiste geweest, die zei dat ik 2500-2600 nodig had ( ik beweeg redelijk veel) Dat eet ik ook ongeveer soms 1900 en soms in het weekend 3000 ofzo (dat is heel soms)
Nu doe ik spierpefeningen met mijn zus om een strakker lichaam te krijgen. Maar mijn vraag was of ik misschien toch een beetje dik kan zijn en ondergewicht hebben? Vorig jaar was ik 42 kilo 155 en 11. Toen was ik normaal alleen ik had een beetje babyspek. Ik heb nu ook drie rilletjes als ik zit is dat normaal?

3 reacties

Ja dat is normaal!
Ik ben 12, 1,60 en ongeveer 45 kg. Ik zie er gewoon normaal uit, dus dan moet jij er ook dun/normaal uitzien! Je hebt vast een prachtig lichaam. Dunner worden dan dit is ongezond.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Even een reactie op bloempie.
39 kg is ondergewicht voor iemand van 12 jaar he
Badge
Ik zou enorm blij zijn! Ik ben zelf twaalf, 1.68 en 56 kilo, heel wat zwaarder dan jij dus, en ik ben best ‘dun’ dus ik denk dat jij dan al helemaal mooi bent! Wees trots op wie je bent♥️

Reageer