Vraag

cupmaat

  • 13 December 2019
  • 21 reacties
  • 1316 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo. Ik ben een meisje van 13 en heb nu al cupmaat 75C. Is dit een normale grootte? Voor mijn gevoel hangen mijn tieten echt. Is hier behalve een BH een oplossing voor? Hoe oud zijn jullie en welke cupmaat hebben jullie?


21 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben ook 13 en heb cupmaat D.

Je kan plastisch chirurgie doen maar ja dat op 13 jarige leeftijd..

Alle borsten zijn verschillend! Ik heb geen hangende borsten maar mijn vriendin bijvoorbeeld wel weer.

Wees niet onzeker over je borsten.

xx

Reputatie 1
Badge +1

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Dankjewel voor je antwoord! Mag ik je nog iets vragen of liever niet?

Hallo Victoria :)

Ik heb geen cupmaat want ik ben een jongen… Ik ben vrij plat :joy:

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Victoria :)

Ik heb geen cupmaat want ik ben een jongen… Ik ben vrij plat :joy:

-Dr8gon99

Waauw maar wat vind je? Vind je dat het groot is of niet echt?

aan de grote kant voor 13 jaar maar ik ben 15 en heb 75B

 

iedereen heeft een andere cup maat en je hoeft je daar echt niet voor te schamen! ik ben 14 en heb pas a maar ik heb me er maar overheen gezet. ookal zijn sommige klasgenoten niet altijd aardig. maar het boeit me gewoon niet echt meer. ik weet dat het moeilijk kan zijn maar jij kan er toch niks aan doen

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben 15 en heb Cup maat 80D

Hoi

Je hoeft je er niet voor te schamen, iedereen is anders en groeit anders. Er is geen 'normaal', je kan het het beste gewoon accepteren.

Liefs Lexy❤

Badge

Ik ben 13 en heb 80a. Alle borsten zijn verschillded dus maak je geen zorgen x

Reputatie 1
Badge

Heyy! Het is helemaal niet raar dat je borsten hangen hoor. Als je slaapt met een bh aan zal ik daar wel mee stoppen, dat is namelijk niet goed voor je en kunnnen je borsten (nogmeer) gaan hangen. Ik heb het even voor je opgezocht, de gemiddelde cupmaat van vrouwen in nederland is 75c. Waarschijnlijk heb je dus al wat grotere borsten dan vriendinnnen, maar daar is helemaal niks gek aan. Iedereen groeit op een andere leeftijd. xx

Badge

Hallo. Ik ben een meisje van 13 en heb nu al cupmaat 75C. Is dit een normale grootte? Voor mijn gevoel hangen mijn tieten echt. Is hier behalve een BH een oplossing voor? Hoe oud zijn jullie en welke cupmaat hebben jullie?

Hey ik ben een jongen dus weet niet precies hoe groot dat is maar wees niet onzeker hoe groot ze zijn de ene is jaloers op je en de ander vind ze lelijk maar wees er gwn trots op

Badge

Hallo, ik ben zelf ook een meisje en ik ben 13. Zelf heb ik 70C. Ik weet niet als het groot is of juist wel.  Maar ik wil hiermee zeggen dat je niet de enigste bent!! 

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben een jongen van 15 en ik vind het wel groot maar sommige meisjes 13 hebben kleine borsten en anderen weer groot. Jij bent 13 en hebt best grote borsten dus ik zou blij zijn dat je het hebt en je kan een binder dragen. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. 

XX MCES 😊

Reputatie 2
Badge

Er is geen normale grootte en je hoeft je niet te schamen! Ik ben ook dertien en heb 70E!

Reputatie 2
Badge

Heyyy

Ik ben net vorige maand 14 geworden, en ik heb cup D (bijna E)

Dus raar is het zeker niet! Als het je heeel veel stoort kan je altijd nog chirurchie doen ofzo geloof ik, dat deed mijn moeder vroeger ook, omdat zij op een gegevenmoment gewoon nergens meer BH’s kon kopen omdat haar borsten te groot waren! Ze had volgens mij cup G of H. En als die van mij zo groot worden doe ik ook zeker chiruchie (ik kan niet spellen ik weet het).

En alle borsten zijn verschillend! Dus het kan zo zijn dat die van jou wat meer hangen dan anderen, daar is niks mis mee.


Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

 

Groetjes,

H

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben 13 en ik heb cupmaat 75 a

Reputatie 2
Badge +1

 Ik heb zelf cup maat b

En ik ben 11

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! Toen ik 13/14 was had ik ook al cupmaat 75C. Het zegt niet heel veel en je hoeft je hier zeker niet voor te schamen. Geloof me, alles komt goed en alles is mooi!

Badge

Haii 

Ik ben ook 14 en ik heb 80f dus maak je geen zorgen meid alles komt goed 😌 ga gewoon lekker naar de hunkemuller en pas daar even wat ☺

 

Alles komt goed ❤

Sia 

Badge

Haii,

Toen ik 13 was had ik 75D. Dat is best aan de grote kant, maar ik voelde me er best comfortabel mee. Ik hoop dat jij je er ook goed mee voelt. Iedereens borsten zijn anders, en het is allemaal prima, en natuurlijk.

Reputatie 1
Badge +1

Ik vind het wel mooi ik ben een jongen 13 jaar

Reageer