Beantwoord

croptops

  • 25 May 2019
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik vind croptops ontezettend leuk en ik heb er wel wat van in de kast liggen,
Maar iedere keer als ik dan zo'n dag heb dat ik er een aan wil doen denk ik:Nee ik doe het toch maar niet straks ben ik te mollig' Ik ben volgensmij niet echt dik maar ook niet slank... Moet je perse echt gespied zijn voor croptops of hoef dat niet perse?
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 May 2019, 09:57

Bekijk origineel

4 reacties

Neee! Je bent goed zoals je bent en niemand weet wat perfect is dus mis ben jij het wel voel je alsjeblieft goed in je eigen lichaam! Je krijgt denk ik wel opmerkingen maar dat krijgt iedereen want iedereen zurt over wel eens over dus trek je er niks van aan ben er zelfverzekerd van en dan kijken mensen naar je als een voorbeeld! Xx heb zelf ook een probleem zou je mis willen helpen alvast bedankt
Ja ik ga zeker kijken 🙂
Dankjwel
Neee! Je bent goed zoals je bent en niemand weet wat perfect is dus mis ben jij het wel voel je alsjeblieft goed in je eigen lichaam! Je krijgt denk ik wel opmerkingen maar dat krijgt iedereen want iedereen zurt over wel eens over dus trek je er niks van aan ben er zelfverzekerd van en dan kijken mensen naar je als een voorbeeld! Xx heb zelf ook een probleem zou je mis willen helpen alvast bedankt
Hoi Sophie!
Croptops zijn voor iedereen! Als jij je er goed in voelt dan is het juist heel goed om het te dragen, anders draag je misschien wel kleding waar je ongelukkig van wordt. Je kan als je er echt onzeker over bent, misschien eens proberen om een keer een croptop aan te doen wanneer je vooral thuis blijft. Daarna kun je hem een keer aandoen als je naar de winkel gaat. Zo kun je het langzaam opbouwen tot je je er helemaal zelfverzekerd bij voelt 🙂

Reageer