Vraag

Coronavragenlijst (Up to date) - Deel 3 :)

  • 2 July 2020
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De vorige vragenlijst had ik begin april gemaakt. Hierbij de nieuwe update.

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen?
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter?
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer?
  4. Zo ja, welk land?
  5. Heb je moeite met de maatregelen?
  6. Ben jij bang voor een tweede golf?

-TheMightySlayer <3


8 reacties

De vorige vragenlijst had ik begin april gemaakt. Hierbij de nieuwe update.

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen?  Wel fijn werd er wel een beetje zat van
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter? Nope hoeft sinds gister niet meer:P
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer? Jaa
  4. Zo ja, welk land? Spanje, 1 van de eilanden
  5. Heb je moeite met de maatregelen? Niet meer 
  6. Ben jij bang voor een tweede golf? Eerlijk gezegd wel ja vooral vanwege school. Ik heb zojuist nog een filmverslag ingeleverd terwijl iedereen al een rapport hebben.

-TheMightySlayer <3

 

Heyhoi @TheMightySlayer,

hier is mijn ingevulde vragenlijst:

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen?
    Ik ben altijd blij als er versoepelingen komen. Deze zijn natuurlijk altijd positief en hierdoor komen we elke keer weer een stapje dichtbij het ‘normale’ leven. 
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter?
    Wanneer ik in winkels ben of gewoon door de stad loop geef ik mensen wel de ruimte. Maar wanneer ik met vriendinnen ben vergeet ik dit helemaal en houd ik me dus niet aan de 1,5 meter afstand.
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer?
    Waarschijnlijk niet. We zouden naar Center Parcs gaan in Duitsland, maar daar zijn de regels super streng en alle activiteiten zijn daar gesloten. Je kan dus eigenlijk alleen in je huisje verblijven en dan kan ik net zo goed gewoon thuis blijven. 
  4. Zo ja, welk land?
    X
  5. Heb je moeite met de maatregelen?
    Niet echt moeite, maar ik erger me er meer aan. Ik wil gewoon weer lekker op vakantie en naar het zwembad maar dat gaat niet. Ik snap daarentegen de maatregelen wel en heb er gewoon respect voor.
  6. Ben jij bang voor een tweede golf?
    Ik ben niet bang maar ik hoop wel echt dat die tweede golf niet komt. Ik vind het gewoon heel droevig voor alle mensen waarbij familie leden en/of vrienden overlijden door dit plotse, ellendige virus.

Nou dat waren mijn antwoorden. Ik vond het erg leuk om deze vragenlijst in te vullen!

Groetjes soyeonx.

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen?  Fijn dat alles langzamerhand weer op gang komt!
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter? Op school, etc wel maar als er iemand langskomt moet ik eerlijk bekennen dat de 1.5 niet mogelijk is...
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer? Nee
  4. Zo ja, welk land? NVT
  5. Heb je moeite met de maatregelen?  Nee
  6. Ben jij bang voor een tweede golf? Vooral voor mijn moeder zou ik het vervelend vinden want zij behoort tot risicofactor.

-TheMightySlayer <3

Heyo,

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen? Ik zeg je heel eerlijk dat ik geen idee heb welke versoepelingen er zijn behalve de 1,5 meter laten te vervallen onder jongeren. Of is dat juist de versoepeling 🤔. Ik vind het prima zo.
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter? In de supermarkt waar ik werk zeker wel, maar in privé leven niet echt. Ik hou wel afstand van mensen, maar echt geen 1,5 meter. 
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer? Ik ga 4 weken naar Engeland toe. Eerst 2 weken in quarantaine daar, dan ga ik een aantal vrienden bezoeken die in Londen wonen, daarna ga ik nog naar Leeds, Nottingham en Ipswich om ook daar vrienden te bezoeken, en de laatste week ga ik samen met 6 andere vrienden een weekje naar Mousehole dat ligt by Plymouth of in het onderste staartje van Engeland.  Daar wonen ook 2 vrienden en in een dorpje naast Mousehole, Gwavas daar is me opa, die gaat 5 weken opbezoek bij een oude vriend die daar woont. 
  4. Zo ja, welk land? Oh. Ik ga naar Engeland dus haha😅
  5. Heb je moeite met de maatregelen? Nee hoor. Ik heb er geen last van. 
  6. Ben jij bang voor een tweede golf? Nope. Misschien komt die helemaal niet eens, en zo wel. We zijn nu beter voorbereid. 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 4
Badge +5

De vorige vragenlijst had ik begin april gemaakt. Hierbij de nieuwe update.

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen? beetje goed
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter? ja
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer? ja
  4. Zo ja, welk land? Italië
  5. Heb je moeite met de maatregelen? soms
  6. Ben jij bang voor een tweede golf? ja

-TheMightySlayer <3

 

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen? Heb er vrij weinig aan, want ik ben 18 dus ik moet gewoon afstand houden e.d. Ik ben wel blij dat ik op vakantie kan.
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter? Alleen op openbare plekken. Supermarkt enzo. Met vrienden niet echt. We letten wel op. Ik mijd ook winkels in het weekend, want ik kan de hele week door langs de winkel, dus dan mijd ik drukte. 
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer? Ja! Gelukkig.
  4. Zo ja, welk land? Nederland
  5. Heb je moeite met de maatregelen? Ja ik vind het best lastig, want het maakt m'n leven als eindexamenleerling wat lastiger. (Omdat wij echt nogal hard zijn vergeten door de overheid.) Het heeft veel voor me verpest. Daarnaast merk ik gewoon echt niks van corona en vind het dan lastig om al die maatregelen op te volgen, omdat ik niet direct zie waar ik het voor doe. (Ik doe het wel, daar niet van.)
  6. Ben jij bang voor een tweede golf? Ja ik ben bang dat ik mijn eerste jaar uni online moet volgen en dat alles wat we nu mogen ons weer wordt afgenomen. Dat ik niet kan sporten volgend seizoen en dat kwetsbare mensen in mijn omgeving wel worden gepakt door de 2e golf.
  1. Wat vindt jij van de versoepelingen? fijn
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter? ligt eraan waar ik ben. In het openbaar bij vreemde mensen wel, maar bij vrienden en familie (buiten mijn gezin) niet
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer? als het goed is wel, ja
  4. Zo ja, welk land? Kroatië 🇭🇷
  5. Heb je moeite met de maatregelen? nee
  6. Ben jij bang voor een tweede golf? ik ben niet per se bang, maar ik hoop natuurlijk dat het gewoon niet gebeurt
Reputatie 7
Badge +19

De vorige vragenlijst had ik begin april gemaakt. Hierbij de nieuwe update.

  1. Wat vindt jij van de versoepelingen? Dom
  2. Hou jij je nog aan de 1.5 meter? Ja
  3. Ga je nog op vakantie deze zomer? Ja
  4. Zo ja, welk land? Nederland
  5. Heb je moeite met de maatregelen? Nee
  6. Ben jij bang voor een tweede golf? Ja

-TheMightySlayer <3

 

Reageer