Vraag

CoronaVaccinatie (vragenlijst)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Toch maar weer een vragenlijstje over het virus. Dit keer over de vaccinatie. 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona?
  2. Waarom wel of waarom niet?
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze?
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren?
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren?
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.)
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties?
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag?

-TheMightySlayer <3

 


20 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hallo iedereen :)

Toch maar weer een vragenlijstje over het virus. Dit keer over de vaccinatie. 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Dat kan nog niet voor mij :( maar als het kan Jaa
  2. Waarom wel of waarom niet? Dat is toch gwn veiligheid. Waarom zou je het niet doen?!
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Goed!
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Jaa
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) Uhm ik snap de vraag niet
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Uh… geen idee wat dat is… maar ik geloof in vaccinaties
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Goed hoor! Na een lange tijd voor het eerst weer eens op het forum :p

-TheMightySlayer <3

 

 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Misschien
  2. Waarom wel of waarom niet? Ik zie nog niet echt de voordelen voor mij als 16 jarige jongen, maar als het echt handig is zoals dat je niet naar het buitenland mag dan neem ik de prik zeker wel.
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Die weten het niet?
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Wat mijn ouders willen of niet willen maakt mij niet zo veel uit.
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Weet ik niet.
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) Doden MET het vaccin
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Nog nooit van gehoord haha.
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Slecht :(
Reputatie 2
Badge
  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Nee
  2. Waarom wel of waarom niet? Ik wil zo weinig mogelijk medicijnen en vaccinaties in mijn lichaam (chemische rotzooi), de lange termijn effecten zijn niet bekend, het vaccin werkt mogelijk niet tegen nieuwe corona varianten en als anderen die het willen het vaccin hebben zijn zij gewoon beschermd en kan ik ze niet besmetten. 
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Prima keuze.
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Nee, het is mijn eigen lichaam waar ik over beslis.
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Als jongeren dat zelf willen moeten ze dat doen. 
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) ?
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Heb ik me niet in verdiept. Dat soort dingen gaan me te ver. 
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Prima. 
  1. Laat jij je vaccineren tegen corona? Zeker
  2. Waarom wel of waarom niet? Lijkt me verstandig als zoveel mogelijk mensen gevaccineerd worden. Niemand zit weer op nieuwe maatregelen te wachten dus laten we dat met z'n allen proberen te voorkomen. Daarnaast, ook al is de kans niet zo groot op deze leeftijd, neem je hem natuurlijk ook om niet/minder ziek te worden.
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Prima
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Tuurlijk, dat is gelukkig mijn eigen keuze
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Zeker. Als dat is wat nodig is om het virus onder de duim te krijgen en te houden, is het toch een kleine moeite.
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) Tuurlijk komen de coronadoden niet door het vaccin. Als ik het mij goed kan herinneren was het virus er namelijk wat eerder dan het vaccin……
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Die mensen hebben hun middelbare school niet afgemaakt en lopen blind achter personen die schreeuwen over corruptie, fake media, volkerenmoord etc. Als ze nou eens zelf na zouden denken en zich een klein beetje inlezen in wat basis biologie… En als je dat nou niet doet, luister dan alsjeblieft naar de medische wetenschap.
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Laatste loodjes voor de vakantie *zucht*
Reputatie 5
Badge +5

Hallo iedereen :)

Toch maar weer een vragenlijstje over het virus. Dit keer over de vaccinatie. 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? nee
  2. Waarom wel of waarom niet? je wewt niwt wat de langertermijn effecten zijn 
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? me moeder is het met me eens en me vader niet
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? nee
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? nja nee niet echt
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona. geen mening
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? ik zeg het je eerlijk... ik heb geen flauw ideee
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? prima, mrt jou ?

-TheMightySlayer <3

 

 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona?
    • Zeker, zojuist een afspraak gemaakt. :)
  2. Waarom wel of waarom niet?
    • We willen allemaal uit deze crisis toch? Ik denk dat ondertussen wel duidelijk is dat vaccinaties de juiste oplossing vormen.
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze?
    • Prima, we denken er allemaal hetzelfde over.
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren?
    • Als dat zou kunnen, had ik het zeker laten doen. Als ze me tegengehouden zouden hebben, had ik vanzelfsprekend niet gekund.
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren?
    • Ja, juist de jongeren vormen een belangrijke groep Warin snel besmettingen kunnen plaatsvinden.
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.)
    • Ik snap de stelling niet helemaal, maar denk dat het vaccin voor het grootste deel helemaal in orde is. Dat verschilt natuurlijk ook een beetje per soort. AstraZeneca en Janssen zijn wel duidelijk minder stabiel dan Pfizer en Moderna, maar ik vind het zeker geen vergif.
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties?
    • Hahaha, nee.
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag?
    • Prima, herkansing semi-verkloot maar dat is geen drama. Nu klaar met leren en alleen nog activiteiten. Zometeen werken. :)
Reputatie 6
Badge +7

Hallo iedereen :)

Toch maar weer een vragenlijstje over het virus. Dit keer over de vaccinatie. 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona?  Ja graag.
  2. Waarom wel of waarom niet?  Omdat ik Covid dood wil zien. Het is geen fijne onschuldige ziekte en veel mensen hebben er blijvend last van.
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze?  Prima, ze zijn zelf gevaccineerd.
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren?  natuurlijk.  Covid is besmettelijk, wappie-wappie denken niet.
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren?  Uitstekend, zelfs te laat.  Als jongeren het virus doorgeven, dan kun je het virus daar dus goed aanpakken. Het kan alleen maar allemaal samen, niet door alleen Miepje en Friepje te beschermen tegen de gevolgen, terwijl je het virus laat doorwoekeren en doormuteren.
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.)   Ik snap deze vraag niet zo goed.   Hm ongeveer 1/3e mensen met blijvende gevolgen en 5 op de 1000 mensen dood door corona - of 8 mensen dood in heel Nederland door een vaccin.  Met zulke getallen begrijp ik niet eens dat je de vraag stelt.
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties?  Dat soort ideeën valt altijd ineen als je 3 vragen stelt:  1) waarom dan?  en 2) als ‘ZE’ dat willen waarom doen ze dan zo omslachtig? 3) Als ‘ZE’ zo machtig zijn dat ‘ZE’ dit uit de media kunnen houden… waarom weet jij het dan en staan ‘ZE’ toe dat jij alles op internet verklapt?
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag?   I’m fine but a little tired.

-TheMightySlayer <3

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoihoi,

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja heb ik al gedaan
  2. Waarom wel of waarom niet? Omdat ik nogal kwetsbaar ben en niet dood wil gaan door corona haha
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Goed!
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Denk het wel, ze zullen er vast over na hebben gedacht.
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) met
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties?  Nee 
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag?  Niet best, kapot ziek de afgelopen weken
Reputatie 6
Badge +7

Hoi :), 

Laat jij je vaccineren tegen corona? 
Yesss, ik ben gevaccineerd! 

Waarom wel of waarom niet? 
Ik heb Corona gehad, niet heel erg gelukkig en niemand aangestoken, dus ik hoefde ook maar 1 vaccinatie. Ik ben niet perse iemand die van prikken houdt, al helemaal niet als je bij zo’n persoon zit dat heel aardig probeert te doen en dan langzaam gaat aftellen voor het prikken. Gelukkig zat ik nu bij een vrouw die gewoon van alles begon uit te leggen en op den duur zei dat ik klaar was. Dat ik maar 1 hoefde hielp wel, dan was ik in een keer klaar.
Ook vind ik het belangrijk dat er zo veel mogelijk mensen worden gevaccineerd, want hoe meer gevaccineerden, hoe minder Corona. En dat lijkt me goed.

Wat vinden je ouders van jouw keuze?
Ik wist niet eens dat 12-18 jarigen al gevaccineerd konden worden toen mijn moeder vroeg of ik me wilde laten vaccineren. Ze vind het heel fijn als ik gevaccineerd wordt en mijn vader ook. We hadden meteen een afspraak gemaakt. Omdat ik maar een prik hoef ben ik nu eerder beschermt dan mijn vader. Dat is wel grappig, maar ook een beetje vreemd eigenlijk.

Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren?
Ik twijfel, ik ben het wel vaak met mijn ouders eens. Dus als zij het niet willen zou ik het waarschijnlijk ook niet willen. Met een paar geloofwaardige argumenten zou ik van dat hele vaccin niets meer hoeven. Het is wel zo dat ik me niet eens kan voorstellen dat ze het er niet mee eens zouden zijn. En hoezo zou je het vaccin niet nemen? De kans op trombose door met het vliegtuig een reisje te maken is veel groter dan door een vaccin te nemen.

Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren?
Ja, er zijn zoveel (kwetsbare) jongeren wiens hele uitga-tijd verpest wordt. Zo krijgen ze weer een kans en kan het "normale” leven weer beginnen. Ik vind het prima zo, ben nooit goed geweest in shoppen en dat soort dingen en ik raak altijd de weg kwijt in de stad. Maar er zijn genoeg mensen die het missen.
Bovendien vormen de jongeren een groot gedeelte van de bevolking. Hier zou het Coronavirus nog rond kunnen dwalen als de rest van de bevolking gevaccineerd was. De gevaccineerden zijn ook niet 100% beschermd, dus dan kan Corona weer terug komen.
Wat ik wel raar vind is dat de regering nu alle teugels los laat en zegt: "Zoek het maar uit. Krijg je Corona? Had je je maar moeten laten vaccineren”. Ik snap dat ze er klaar mee zijn, maar we hebben nu een record aantal besmettingen. Bovendien zijn er heel wat mensen, die zich willen laten vaccineren, maar nog 6 weken moesten wachten en dus nog niet klaar zijn. Ik vind dat de regering een beetje dom doet, eerlijk gezegd (o jee, ik voel het commentaar al komen).

Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dat het door het vaccin komt maar de doden met corona.)
Ik weet niet zeker of ik de vraag goed snap, maar het lijkt me niet dat de doden door het vaccin komen. Dus dan met het vaccin.

Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zo vaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties?
Neh. Ik snap niet waar het vandaan komt. Voordat ik in deze geruchten ga geloven wil ik horen hoezo dit zou kunnen ontstaan, van iemand die er verstand van heeft. Ik heb even snel gezocht en op de eerste site die ik vond stond dit:

 

Het coronavaccin van BioNTech/Pfizer is een zogenoemd mRNA-vaccin. Het brengt hele kleine vetbolletjes in het lichaam met een stukje genetische code (mRNA). Dit is dezelfde code die ook aanwezig is in het coronavirus. Dit mRNA wordt in het lichaam omgezet in spikeproteïnen, een eiwit van het virus. De stukjes van dit eiwit worden hiermee zichtbaar voor de afweercellen in het lichaam, die vervolgens antistoffen aanmaakt die het virus herkennen bij een besmetting. Komt u later in aanraking met het coronavirus? Dan wordt het virus onschadelijk gemaakt.

Het vaccin wordt op natuurlijk wijze door het lichaam weer afgebroken.

Bron: https://www.cbg-meb.nl/onderwerpen/medicijninformatie-vaccinaties/coronavaccins/comirnaty

Klinkt logisch, lijkt mij. Ik heb hier niet echt onderzoek naar gedaan en meerder sites bekeken, want daar heb ik geen zin in. Maar dit is wat ik zelf ook al een beetje dacht. 

Hoe gaat het met jou vandaag?
Wel goed, beetje last van mijn arm, maar minder dan dat ik normaal heb na een vaccinatie. En ik ben nogal moe, maar dat is ook niet raar. Over een paar dagen moet dat over zijn.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 4
Badge +3
  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja volgende week zondag is mn eerste prik
  2. Waarom wel of waarom niet? Ik wil graag naar festivals en dat soort dingen daarnaast is het bewezen dat vaccinaties werken
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Prima boeit ze biet exht zij zijn ook gevacineerd
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Weet niet de regering heeft veel domme keuzes gemaakt maar vaccineren is een van de weinige slimme en we willen er niet een kinderziekte van maken dus denk van wel
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) wat?
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Ik geloof dat die mensen niet de slimste zijn en sneller dood zullen gaan aan virussen
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Kut
Reputatie 3
Badge +3

Hallo iedereen :)

Toch maar weer een vragenlijstje over het virus. Dit keer over de vaccinatie. 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja 
  2. Waarom wel of waarom niet? Dan redden we andere levens 
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Heel goed 
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Weet ik niet 
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Ja goed idee
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) Ik geloof niet in wappies, wappies moeten niet zo ego zijn 
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Neey ik laat me vaccineren omdat dat beter is voor de samenleving. 
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Kan beter 
  9. Ik vond dit een leuke vragenlijst <3

-TheMightySlayer <3

 

 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? = ja zeker weten  gedaan
  2. Waarom wel of waarom niet?= bescherming en anderen beschermen
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze?= helemaal goed
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren?= zou ik zeker hebben gedaan ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren?= yes
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.)= door is niet bewezen , wappies heten niet voor niks zo
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties?= nee natuurlijk niet, ik geloof ook niet in de verschrikkelijke sneeuwman of  aardmannetjes :)
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag?= goed, lekker verliefd en vrolijk
Reputatie 7
Badge +19

Hallo iedereen :)

Toch maar weer een vragenlijstje over het virus. Dit keer over de vaccinatie. 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja
  2. Waarom wel of waarom niet? Omdat ik mezelf en andere mensen niet in gevaar wil brengen
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Ze zijn er blij mee
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Ja
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) met
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Nee
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Goed

-TheMightySlayer <3

 

 

Hallo iedereen :)

Toch maar weer een vragenlijstje over het virus. Dit keer over de vaccinatie. 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja
  2. Waarom wel of waarom niet? Ik wil dat iedereen veilig is
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Oké 
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Ja
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) Met
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Nee
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Is altijd hetzelfde dus saai

-TheMightySlayer <3

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? ja
  2. Waarom wel of waarom niet? omdat ik niet geloof dat ik een robot word ​​​​​ en geloof in de feiten van wetenschap 
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze?heel goed
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren?  ja doe lekker wat ik zelf
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren?  ja hoor
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) pure bullshit
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? nee allemaal gelul
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? thx for asking. Wel oke hoor ts lekker weerr

-TheMightySlayer <3

 

 

Reputatie 7
Badge +17

 

  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja 3 x en meer als het moet
  2. Waarom wel of waarom niet? Verantwoordelijkheid en anderen beschermen
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Top !
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? Ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Ja zeker
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.)  In elk geval niet "door" 
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Nee onzin
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Goed hoor met jou ? ;)
Reputatie 4
Badge +1
  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja! 
  2. Waarom wel of waarom niet? Omdat ik vind dat het een kleine moeite is, en we zo mensen kunnen helpen en onszelf ook beschermen
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Mijn moeder is zelf tegen de vaccinatie, maar vind dat i moet doen wat ik wil. Mijn vader vindt het goed.
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? ja.
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? Ja.
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) Met
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? Zeker niet
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? Mwah, met jou?
Reputatie 5
Badge +3
  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? Ja
  2. Waarom wel of waarom niet? Omdat ik liever niet een ziekenhuisbed bezet houdt als ik corona krijg
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? die vinden dat helemaal goed, het is mijn beslissing en dat respecteren ze
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? ja
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? ja
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) je gaat niet dood aan het vaccin anders was de wereld al aardig leeg geraakt
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? geen idee, ik houd het op vaccinaties
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? goed! lekker zonnig buiten dus genieten!
Reputatie 3
Badge +1
  1.  Laat jij je vaccineren tegen corona? NOPE
  2. Waarom wel of waarom niet? JE WEET NIET WAT ER ALLEMAAL INZIT, EN ER WORDEN NU NIG VEEL MESEN ZIEK VAN
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? MIJN HELE FAMILIE IS ONGEVACCINEERD
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren? NEE
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? NEE, JINGEREN NIETWN MET OF XONDER PRIKKIE GWN HUN LEVEN LEVEN
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin (kwestie van de wappies die beweren dath het door het vaccin komt maar de doden met corona.) DOOR HET VACCIN
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? IK GELOOF ZEKER IN GEN-THERAPIW
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag? MWA KAN ALTIJD BETER HE
Reputatie 1
Badge
  1. Laat jij je vaccineren tegen corona?nee ik laat me niet vaccineren voor een verkoudheid virus
  2. Waarom wel of niet? Het is bewezen dat het corona vaccin niet werkt en er zijn heel veel mensen aan het vaccin overleden. 
  3.  Wat vinden je ouders van jouw keuze? Prima
  4. Als je ouders het er niet mee eens zijn, laat je je dan toch vaccineren?nee
  5. Vind jij het een goede keuze van de regering om jongeren te laten vaccineren? nee ze zetten het onder druk terwijl je het zelf mag bepalen maar als je het niet neemt mag je nergens heen. 
  6. Doden MET het vaccin of doden DOOR het vaccin? Door vaccin is letterlijk een documentaire over died suddenly. 
  7. Geloof jij in de GenTherapie en de Genocide der Vaccinatie zoals we zovaak op sociale media zien  door mensen die niet geloven in de vaccinaties? geen van beide
  8.  Hoe gaat het met jou vandaag?prima

Reageer