cervixslijm maar nog nooit ongesteld geweest?! HELP

  • 2 January 2019
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Badge +2

hoii!
ik had paar weken terug had ik cervixslijm (gelezen op internet dat dat zo heten) ik was die dag aan het masturberen en toen hing dat aan mn vagina dat slijm is heel slijmerig spul maar er stond bij dat je dan vruchtbaar bent! maar ik ben nog nooit ongesteld geweest?!
weet iemand hoe dit komt want ik vind het heel vreemd! HELP

x


2 reacties

Dat je nog nooit ongesteld geweest bent wil niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent. Je
kunt op dit moment vruchtbaar zijn omdat je (zeer) binnenkort ongesteld gaat worden. Waarschijnlijk binnen 2 weken...
Voor je eerste menstruatie kun je dus al vruchtbaar zijn. Tijdens de menstruatie 'gooit' je lichaam namelijk 't onbevruchte eitje naar buiten...

Leg het maandverband maar alvast klaar en, om je ondergoed te beschermen, draag ff inlegkruisjes. Je moeder (als je die hebt...) weet vast wel waar dat ligt.
Badge +2
woow! Haha
het is dus 2 weken geleden en ik nu dat mijn buik heel erg rommelt echt heel vaak ik weet niet of het er iets mee te maken heeft en ik heb nu niet heel veel buikpijn soms wel wat krampen dus misschien kan ik het elk moment aan zien komen! 👍💕

Reageer