Bultje onder oksel

• 29 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

(zoals je waarschijnlijk al begrepen hebt 🙂  ) heb ik een bultje onder mijn oksel waar ik last van heb. 
Het is een licht rood bultje en eerst dacht ik dat het een puistje was, maar dat was het dus niet. Ik ben mn oksels namelijk gewoon gaan scheren en hierna is het paars geworden. Door de aanraking neem ik aan...
Het is erg gevoelig en ik heb het opengehaald. Hierdoor weet ik dus dat het geen puistje is omdat er alleen maar bloed uit komt. Maar het probleem is dus dat het paars is en dat het bultje niet weg gaat.
Heeft iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn en wat ik zou kunnen doen?? Naast er niet aan zitten natuurlijk :)

Bedankt voor de moeite!
Xx

3 reacties

misschien is het handig als je naar je moeder ermee gaat en/of naar de dokter ermee gaat 😉
mijn ouders zijn dokters en ik had ook een keer zon plekje onder mijn oksel, zij zeiden dat het niks ergs was, waarschijnlijk gewoon een geiriteerd plekje van het scheren! wees dus niet bang, maar ik zou het zeker ff laten checken door een huisarts.. als is het maar om je gevoel te gerust stellen! ook kun je proberen er een zalfje op te smeren zoals vaseline, en het even niet meer scheren.. als dat helpt en het trekt weg weet je meteen dat het niks is!
Ohhh
Hartelijk bedankt!!
jullie hebben me enorm geholpen hihi
ik was zo in paniek dat ik alleen maar dacht van.ughh ik heb geen zin om naar de huisarts te gaan...
Maar daar zat ik dus fout want ik heb mijn lieve moeder nog.
maar nogmaals bedankt:)
Xx

Reageer