Buiten of binnen


Reputatie 5
Badge +3

Hey jongens en meiden.

Dus ik heb een vraag zitten juklie vaak binnen of buiten? Ik wil een eerlijk antwoord

Groetjes Rowena xxx 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Rowena

Ik zit vaak binnen. Als je dat bedoeld? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Rowena. Ik ben liefst buiten. Ik zeil vaak en ik hou van buiten zijn. Ook van lopen zwemmen en bos.  Vuurtje aan s avonds. Stad is ook cool maar als ik moet kiezen lekker bos, bergen , klimmen, water en bootje ;)  ben scout en beetje avonturen jongen 😊

Grtz liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +3

Heyy @Rowena

Ik zit vaak binnen. Als je dat bedoeld? 

xx Eenmeisje004 

Ik ook door corona Dx

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Rowena. Ik ben liefst buiten. Ik zeil vaak en ik hou van buiten zijn. Ook van lopen zwemmen en bos.  Vuurtje aan s avonds. Stad is ook cool maar als ik moet kiezen lekker bos, bergen , water en bootje ;)  ben scout en beetje avonturen jongen 😊

Grtz liefs Julian X

 @Julian12 Wow... Je hebt veel hobby's maar zeilen is dat niet moeilijk?  Aww vuurtje 's avonds wil ik bij zijn net marshmallows 😍 maar ik zwem nog maar over 3 weken niet meer ik zat dan te denken aan korfbal of boxeb

Groetjes Rowena xxx 

Reputatie 7
Badge +17

Zeilen is super leuk xd en idd marshmallows bij het vuurtje klopt haha :) is heel gezellig.  korfbal lijkt mij ook leuk trouwens. Is zomers ook buiten. Maar binnen vind ik soms ook fijn hoor als ik moe ben of met familie is dat best gezellig. En als het stormt is binnen ook wel vet als jij dan droog blijft en alles zo te keer gaat buiten ( hoewel ik dan stiekem ook wel buiten wil zijn.maar mag helaas niet ) ;) 

Grtz liefs Julian X

Ik zit vaak buiten

Ik neem dan een warme chocolademelk en patat

Genieten van het frisse lucht 

 

Zelle

Reputatie 5
Badge +3

Zeilen is super leuk xd en idd marshmallows bij het vuurtje klopt haha :) is heel gezellig.  korfbal lijkt mij ook leuk trouwens. Is zomers ook buiten. Maar binnen vind ik soms ook fijn hoor als ik moe ben of met familie is dat best gezellig. En als het stormt is binnen ook wel vet als jij dan droog blijft en alles zo te keer gaat buiten ( hoewel ik dan stiekem ook wel buiten wil zijn.maar mag helaas niet ) ;) 

Grtz liefs Julian X

Haha snap ik bij het storm. Ik had dus een dans les met een paar vriendinen en we waren in zware regen aan het dansen en het was zo gaaf!

Ja ik snap dat je dan binnen blijf in de storm deken over je heen warme chocolademelk, snacks en lekker met de gezin een film kijken 

Reputatie 5
Badge +3

@Julian12  haha Ja snap ik. Ik heb een ik in zware regen met vriendinen in de regen gedanst en het was zo gaaf!  Ik snap dat je binnen ben bij een storm. Lekker deken over je heen warme chocolademelk, snacks en lekker film kijken met je gezin ;) 

 

Groetjes Rowena xxx 

Reputatie 5
Badge +3

Ik zit vaak buiten

Ik neem dan een warme chocolademelk en patat

Genieten van het frisse lucht 

 

Zelle

Lekker hoor

Reputatie 7
Badge +17

Sterker nog ik ga nu naar buiten ;) lekker bruine beentjes krijgen haha :wink:

Grtz liefs en allemaal fijne zondag !

Julian X

Reputatie 5
Badge +3

@Julian12  haha lekker bruin worden 😂😂

Reputatie 7
Badge +19

Ik zit vaak binnen maar wil vaker naar buiten gaan

Reputatie 3
Badge +3

Ik zit wel vaak binnen vooral in de winter maar in de zomer ben ik wel vaker buiten

@Julian12  haha lekker bruin worden 😂😂

XD ja Julian loopt altijd in korte broek zelfs in de winter begreep ik haha. Het was ook lekker gister. Ik ben ook een buiten meisje.  Vind het heerlijk achter thuis of bij mn club. En ook in het dorp of stadje lekker buiten lopen en rondkijken. Ik heb zin in de lente ! Mooie jongens en meisjes kijken 😍 en hele dagen buiten zijn. I love it.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Ik zit vaak binnen in de winter maar ik sport heel veel en dat doe ik deels buiten.  Als het dadelijk weer wat langer licht is ben ik vaker buiten. 

Liefste buiten.  Sporten of chillen. 

Hart.groet Sankonijn

Reputatie 5
Badge +3

in de winter binnen omdat het veel te koud is buiten, dan kom k alleen buiten om een rondje te lopen ofzo

 

maar in de zomer ben ik het liefst zoveel mogelijk buiten, afspreken met vrienden, mountainbiken, ergens een hike doen of gewoon lekker aan het strand liggen!

Buiten!!

behalve dan als ik school heb bijvoorbeeld, maar vroeger was ik altijd buiten. Ze konden mij niet binnen houden:joy:

Reageer