broekpoepen


Reputatie 6
Badge +3

hoi ik wil graag in mijn broek poepen iemand tips


12 reacties

Badge

hoi ik wil graag in mijn broek poepen iemand tips

Laat het loopen?

Of is dat geen goeie tip?

 

Reputatie 6
Badge +3

ik wil het graag tijdens het eten doen maar ik heb vandaag al gepoept

Badge

ik wil het graag tijdens het eten doen maar ik heb vandaag al gepoept

Oo maar hoezo wil je het doen

Reputatie 6
Badge +3

omdat het goed voelt

Reputatie 4
Badge +2

Doe je al vaker in je broek poepen? Of is het iets nieuws waar je nieuwsgierig naar bent.. en waarom precies tijdens het eten om aandacht te krijgen of omdat ?

Ik heb het heel af en toe, maar vind het meestal niet zo fijn.. gebeurd mij als ik te lui ben om op te staan en te gaan..

Reputatie 1
Badge +1

hoi ik wil graag in mijn broek poepen iemand tips

K doe t ook wel is meestal als ik alleen thuis ben. heb best veel kapotte onderbroeken en normale dus voordat ik die weg gooi maar ik ze lkkr vies omdat ik dat geil vind en daarna lekker douchen. En je zit neem ik aan bij het eten dus die poep verspreid ook helemaal over je kont miss handig om daarna de douchen, of je koopt een luier waar je het in kan doen.😋😋. 

 

Groetjes mik, hoop dat ik je wat verder heb gebracht en hou me zeker op de hoogte he;))

Reputatie 1
Badge +1

Doe je al vaker in je broek poepen? Of is het iets nieuws waar je nieuwsgierig naar bent.. en waarom precies tijdens het eten om aandacht te krijgen of omdat ?

Ik heb het heel af en toe, maar vind het meestal niet zo fijn.. gebeurd mij als ik te lui ben om op te staan en te gaan..

Poep je dan in broek of? Loop je alsnog naar wc?

Reputatie 6
Badge +3

nee het is iets nieuws om uit te proberen, en idd die luier is ook wel handig maar komen de geurtjes daar doorheen???

Reputatie 4
Badge +2

Het hangt er vanaf, soms loop ik toch naar de WC. Soms in het weekend als ik lui ben en toch nog mijn nacht luier om heb doe ik het ook wel daar in.

Ruiken doe je eigenlijk amper iets, je moet er alleen geen uren in gaan lopen. Dat is net als bij babies, dan stinkt het immers ook gewoon en het is slecht voor je huid..

Reputatie 1
Badge +1

Nee ruik je niet ook zonder luier.  Pas als je je broek laat zakken.  Vind zonder luier trouwens veel lekkerder omdat dat spannender is ;P maar je moet zelf maar proberen wat jij t lekkerst vind. Ben zelf stapjes verder gegaan;)

Reputatie 6
Badge +3

oke heel erg bedankt voor alle tips ik ga het vanavond doen

 

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Top laat ff weten hoe het gegaan is en hoe je het deed!

Reageer