Broekplassen bij zenuwen

  • 11 January 2018
  • 5 reacties
  • 783 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!
Ik ben een meisje van 16 en ik heb een best wel gênant probleem,
als ik zenuwachtig ben of ergens hard om moet lachen, plas ik namelijk in mijn broek.
Ik probeer dit soort situaties dus zoveel mogelijk te voorkomen en ik durf er met niemand over te praten, omdat ik me er zo erg voor schaam.
Ik kan me herinneren dat het ongeveer begonnen is op mijn elfde, toen ik op musical zat.
Ik zat in een musicalgroep met heel wat mensen die allemaal ouder dan ik waren en ik was best wel verlegen, als we dan een opdracht kregen waarbij ik in de lach schoot, plaste ik in mijn broek. Vervolgens bond ik vaak een vest voor, en voor zover ik weet heeft niemand het daar gemerkt.
Op school heb ik er bijna geen last van, behalve tijdens gym als ik samen met iemand iets moet doen, en je die persoon daarbij ook moet vasthouden. Vorig jaar heb ik op school mee gedaan met het school toneelstuk, eigenlijk durfde ik niet meer, na mijn broekplas ervaringen tijdens mijn musicallessen, maar ik hoopte dat het over was en ik wilde me er niet door laten belemmeren.
Tijdens de repetities is het één keer gebeurd en ook op het podium... Voor zover ik weet heeft niemand het gezien, maar alsnog schaam ik me er erg voor. Ik wil heel graag doorgaan met musicals doen, alleen niet met dit probleem, en ik durf het écht niet met iemand te delen...
In mei zijn er audities voor een groot toneelstuk bij ons in de stad, en mijn doel is om mee te doen, dus ik ben nu begonnen met kegeloefeningen (oefeningen om die spier sterker te maken) en ik had al even op dit forum rondgekeken of er meer mensen waren met dit probleem, en gelukkig heb ik er een aantal gevonden, waardoor ik het iets minder ongemakkelijk en beschamend vind. Deze forums waren vrij oud, dus ik hoop dat er mensen zijn met meer tips, of die hetzelfde/ een vergelijkbaar probleem hebben.

Liefs

5 reacties

Je kan ook gewoon wat maandverband in je onderbroek doen

Reputatie 3
Badge +1

Beste

Ik heb precies het zelfde en ik ben er bijna helemaal vanaf gekomen door naar toilet te gaan als je heel dringen moet plassen en dan je plas zo lang mogelijk in houden en zo oefenen op je plas in houden dat heb ik gedaan voor lachen maar voor het toneel zou ik luiers gaan kopen en die dan aan doen tijdens de voorstelling maar als je dat niet wilt zou ik gewoon iets voor je broek of een zwarte broek waar je het niet door ziet dragen

Gr. ThatOneGayGuy

Badge

Ja 

Reputatie 5
Badge +5

Zou toch maar naar de huisarts gaan tegenwoordig heb je voor alles een therap

Badge

hallo ik heb ook zoon soort probleem soms gebeurt het vanzelf ik heb ook wel eens gehad dat ik nodig moest plassen op school en toen was er een beetje in mijn onderbroek gekomen niemand die het zag maar het ziet niet zo lekker 

Reageer