broekplas verhalen

  • 1 February 2021
  • 90 reacties
  • 6937 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik plas weleens in mijn broek, maar ik wordt er ook veil van dus ik vind het niet zo erg. Hebben jullie verhalen waarin jullie in je broek plassen? 


90 reacties

Idk plassende meisjes zijn gwn beter

weten je ouders dat?

Nee doe ik allemaal stiekem ik koop ze zelf en  gooi ze zelf weg...

draag je dan ook een pyama of niet en draag je dan ook nog sokken of  jet?

Nee alleen de luier verder niks ik lig gwn in bed

draag je ook luiers overdag?

Nee dat val mischien op

plas je teouwens in je met met een korte of lange broek en pmas je dan met een lange broek met breede of dunnen broekpihpen?

Verschilt ik het heel veel verschillende broekwn dus ik heb alles wel ondurtussen gehad denk ik

trouwens we kunnen ook een anoniem snapchat aanmaken en zo met wlkaar praten is miss wat makkelijker

Ja, maar je mag geen persoonsgevevens delen hier helaas

-onnodige quotes verwijderd- 

Hoe was de ervaribg nog met sokken aan zwart en witte enkel sokken?

als ik in mijn broek plas, dan gooi ik het altijd in de wasmachine met andere kleren erbij, en dan zeg ik zo van 'mam ik heb de wasmachine vast voor je aan gezet lief he?’en dan zegt ze ja dat is heel lief! dus zo komen ze er niet achter.

Niet echt in me broek maar ik plasde altijd wel in mijn bikini broekje als we altijd lagen te zonnen voor het huis. Dan was ik gewoon te beroerd om naar binnen te gaan dus plasde ik maar in me bikini broekje was wel een fijn gevoel zo warm straaltje dan langs je been. En ik dook toch altijd weer het zwembad in dus me bikini broekje was ook zo weer schoon.

Reputatie 2
Badge +1

Tessa doe je dit nog steeds ben nieuwsgierig

Reageer