broekplas verhalen

  • 1 February 2021
  • 90 reacties
  • 6937 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik plas weleens in mijn broek, maar ik wordt er ook veil van dus ik vind het niet zo erg. Hebben jullie verhalen waarin jullie in je broek plassen? 


90 reacties

Badge

Ik ben zóóóó blij dat je dit topic opent! Nu kan ik open mijn verhaal vertellen zonder dat het raar is.
Kijk, zegmaar… elke dag ofzo plas ik in mijn broek gewoon voor het plezier dat ik eraan kan beleven.
En mensen weten dit van me maar ze accepteren me niet zoals ik ben. Nu is mijn laatste wens, terwijl ik mezelf van een klif af gooi ik tegerlijkertijd in mijn broek plas.
Ik heb niet echt een verhaal waar je om gevraagd had maar ik heb wel dit.
Deal ermee
Ciaoooo, Google

Omg ik doe dit soms ook expres in mijn broek, mijn ouders weten het en als het mag. Ga ik heel veel drinken trek een broekaan waarbij je het kan zien. enkel sokken ( alle kleuren =) en dan laat ik lekker alles lopen heerlijk!!!

Ik plas ook vaak nog gewoon lekker in mijn broek of onderbroek! Gewoon… het is een heerlijk gevoel!!! Ik probeer meestal minstens 1 keer per dag in een broek of onderbroek te plassen. Ik heb heb het ook al een paar keer in bed gedaan maar daar krijg je zo'n grote rotzooi van, daarom draag ik 's nachts voortaan luiers.

 

BE YOURSELF!!

 

Ik plas ook vaak nog gewoon lekker in mijn broek of onderbroek! Gewoon… het is een heerlijk gevoel!!! Ik probeer meestal minstens 1 keer per dag in een broek of onderbroek te plassen. Ik heb heb het ook al een paar keer in bed gedaan maar daar krijg je zo'n grote rotzooi van, daarom draag ik 's nachts voortaan luiers.

 

BE YOURSELF!!

 

Wat draag je dan allemaal en draag je dan sokken zoja? welke en wat voor kleur?

Wat draag je dan allemaal en draag je dan sokken zoja? welke en wat voor kleur?

Dat verschilt,  soms alleen een onderbroek en soms een oude broek die mag nat worden. Meestal houd houd ik mijn sokken aan, dat zijn witte of zwarte enkelsokken. :)

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

en waar doe je het?

en hoe oud ben je?

en waar doe je het?

en hoe oud ben je?

Meestal op de badkamer of op mijn eigen kamer met een handdoek erbij. En ik ben 16 jaar

en hoelang doe je het al?

en wie weten het?

en hoelang doe je het al?


Idk 2 jaar ofzo, leek me wel geil en heb het toen uitgeprobeerd en het beviel me wel

heb je nog verhalen die je graag wilt delen over deze ervaring

en wie weten het?


Mijn moeder heeft een keer een natte onderbroek gevonden dus zij weet het denk ik wel ook al zij ik dat het een ongelukje was… moeders weten alles! Voor de rest weet het niemand denk ik.

maar geen verhalen ofzo, dat je eens een keer thuis kwam en zo kogid moest dat je het maar gewoon deed

heb je nog verhalen die je graag wilt delen over deze ervaring


Niet echt tenzij je nog iets wilt weten :)

 

ja eigenlijk alles van A tot Z hoe je het doet hoe je het voorbereid of je het stieken wel eens buiten doet. Dat soort dingen

ja eigenlijk alles van A tot Z hoe je het doet hoe je het voorbereid of je het stieken wel eens buiten doet. Dat soort dingen


oke, ik zal me best doen om het uit te leggen random gast op het internet die ik niet ken! :)

Ik ga het verdelen in stappen want dat is denk ik het makkelijkste.

  1. Ik moet nodig plassen en ben alleen thuis of mijn ouders zijn beneden een film aant kijken ofzo
  2. Ik heb zin om in broek/onderbroek te plassen dus ik loop naar de badkamer en pak een handdoek
  3. Ik vouw de handdoek een paar keer dubbel en ga naar de plek waar ik wil gaan plassen bijv. slaapkamervloer, badkamervloer, bed of stoel etc.
  4. Ik probeer het nog even op te houden want dat vind ik wel lekker
  5. Ik kan het niet meer houden en laat mijn plas lopen…
  6. Genieten!
  7. eventueel mastruberen als ik heel geil ben geworden anders door stap 8
  8. Ik neem een douche en gooi mijn nate kleren en handdoek in de wasmachine en was ze
  9. klaar!

Als je nog meer vragen hebt Janmetdepet dan laat het maar weten :)

en blijf je er soms nog in lopen?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Meestal niet. krijg je vaak rotzooi van omdat je alles onderdrupt. soms doe ik het wel, maar niet vaak.

en als je witte enkel sokken aanheb vind je ze dan okm lekker doorschijnen?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-


Soms schijnen ze dan door ja

En wat voot sokken heb je dan, welke maat . zitten ze lekker strak of wat losjes?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-


Maat 42, strak

fote?

fote?


Nee sorry :)

Reageer