Vraag

Broek gepoept bij gamen

  • 20 September 2020
  • 7 reacties
  • 1397 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

jongen van 13 hier

Ik was laatst aan het gamen met een vriend van mij en had daarvoor al een beetje het gevoel dat ik moest poepen, maar dacht dat ik het nog wel even kon volhouden.  Terwijl we aan het gamen waren zij ik tegen hem dat ik echt nodig moest kakken en toen begon mijn lichaam opeens te drukken en poepte ik in mijn onderbroek op mijn stoel. 

Hebben jullie ook weleens zoiets gehad?


7 reacties

Badge

Doe wat je wilt doen! Het lijkt er op dat je het gewoon fijn vind en daar is niks mis mee. Vind ik ook. Persoonlijk liever in luiers omdat dat minder rotzooi geeft en luiers zitten fijn. 

Ja, ik was in de bios en er was geen pauze en ik wilde het ophouden maar dat lukte niet, je kunt zelf wel invullen wat er toen gebeurde

Ja, ik heb t wel eens gehad toen ik een film aan het kijken was, ik was alleen en ik was maar aan het uitstellen en toen kakte ik dus in mijn broek ik schaamde me dood, want dit is mij ook wel eens vaker overkomen en ik vind dat super stom en schaam me er voor.

Uit je andere reacties te lezen vind je het blijkbaar wel fijn/interessant/leuk om jezelf onder te plassen of te poepen.

Ik vind het persoonlijk echt fkng smerig. Maar als jij dat fijn vind oke.

See ya!

Jixx

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic. Dit voor de overzichtelijkheid van het forum.

was bet veel werk

Het voelde eerst een beetje raar, maar toen ik klaar was voelde het wel fijn dat het eruit was.

vont je jet lekker om te doen?

Reageer