Borsten + buik

• 12 juli 2012
  • 3 reacties
  • 748 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo :)
ik ben altijd al dun geweest, en sinds ik 1m70 ben en 60 kilo weeg, heb ik een buikje gekregen! terwijl de DMI voor mijn lengte klopt. Is dit nu baby vet of is het echt vet waar ik iets aan moet doen? (ik ben 16) het is echt alleen in mijn onderbuik, dus niet vanboven. Ik ben NIET zwanger, want dat heb ik al laten testen door de gyneacoloog omdat mijn buik net dikker werd aan de onderkant. Ik weet echt niet wat dit is, of het vet is ofniet :S
Mijn borsten zijn ook anders, soms hangen ze een beetje, terwijl ik een laat bloeier was (ze zijn pas vorige jaar beginnen groeien, nu heb ik een 80B) en ik heb geen 'bolletje' op mijn tepel.. betekent dit dat ze nog steeds groeien, of zijn mijn borsten gewoon koffiezakjes? Mijn mama heeft een c of zelfs een d! Ik hoop echt dat mijn borsten nog stevige, mooie dingen worden, want nu lijkt er echt geen leven in! Help me!

3 reacties

Beste Yanah,

Wat vervelend dat jij nu een buikje krijgt. Ben jij al ongesteld? Soms in de periode van ongesteldheid kun je ook een iets opgezette buik krijgen. Je bent natuurlijk nu heel erg aan het veranderen, je wordt nu immers een echte vrouw. Dit kan niet babyvet zijn hoor.. haha. Dat bolletje vind ik wel vreemd maar krijg je dat ook niet als je erover heen wrijf? Komen je tepels omhoog.. Moet je maar is proberen. 🙂
dat is geloof ik heel normaal hoor
ik heb over mijn hele bui een buikje
maar bij jou lengte is dat heel normaal 
ik weet geen eens of mi9jn bmi normaal 
 mijn ouders hebben de weegschaal verstopt
dus maak je maar geen zorgen erom 
Het is toch volkomen normaal als je in de puberteit wat meer rondingen krijgt? Ik zou me er inderdaad niet al te veel zorgen over maken, en anders raad ik je aan om bijvoorbeeld buikspieroefeningen te doen, maar ga alsjeblieft geen dingen doen zoals te weinig eten :3. 

Liefs 

Reageer