Vraag

borsten

  • 15 June 2020
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Badge

Hey, ik word dit jaar 13 eb mijn cup is 65 A zijn mijn borsten volgens jullie klein of normaal? Xx blokfluit :)


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

HeyHey,

Ik ben zelf een meisje van 14 en ik heb cup 75B. Toen ik 13 was had ik iets rond cup B en ik dacht toen ook dat dat een beetje klein was. Maar dat is totaal normaal voor je leeftijd, en ik weet niet of je ooit van Tiktok hebt gehoord maar daar zie je ook veel bekende Tiktokkers met “kleine” borsten. 

Dus ik zou zeggen dat het super normaal is!

XX:four_leaf_clover:

Hey Blokfluit

 

Jouw maat is volkomen normaal. De kans zit er sterk in dat je borsten, aangezien je nog maar dertien bent, nog zullen groeien, maar ook als dat niet gebeurt, is dat prima. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hey, ik word dit jaar 13 eb mijn cup is 65 A zijn mijn borsten volgens jullie klein of normaal? Xx blokfluit :)

 heyy ik word 14 en heb een c dus kdenk dat het normaal is ;)

Je borsten zijn nooit te klein of te groot. Elke grootte is normaal, maak je niet druk erom. 

Badge

Hey, miss fijn om even van een jongen te horen, veel jongens zeggen wel zo van ja meisjes moeten grotere borsten hebben, maar dat is zeker niet waar.. Ik persoonlijk vind het meer om de persoonlijkheid gaan, dus het maakt al helemaal niet zoveel uit en kleine borsten kunnen sowieso ook nog gwn mooi zijn! 

(14 jaar)

Reageer