Vraag

borsten

  • 8 December 2018
  • 6 reacties
  • 765 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
echt vraag me af waarom vinden mannen borsten leuk en konten en kijken ze er naar (ik heb cup e en dikke kont en klein buikje en ik word niet aan gekeken en de platte wel hoe dan en ik word uitgescholden en getreiter door jongens kots ieri) sommige zeggen tegen mij je hebt perfect vrouwelijk lichaam maar ik vind me lelijk en dik en heb soms inkijk kunnen jongens.nog fatsoenlijk praten en naar gezicht kijken of omlaag

6 reacties

Hey,
bijna ieder meisje heeft er last van, jongens.
echt waar. Wat jij in je bericht beschrijft zullen zoveel meisjes herkennen.
Maar maak je geen zorgen, uiterlijk telt niet!
je hoefd je hier absoluut niet onzeker door te voelen. Want iedereen is mooi.
wat maakt het uit hoe je eruit ziet? Dont care!

groetjes Anoniem💖
echt vraag me af waarom vinden mannen borsten leuk en konten en kijken ze er naar

dat heeft heel veel te maken met hormonen en seksueel verlangens van een jongen/man

kunnen jongens.nog fatsoenlijk praten en naar gezicht kijken of omlaag


jazeker, die jongens zijn er maar denk dat het ook erg veel door de leeftijd komt
Hee,

Dat is genetisch bepaald. Vrouwen met dikkere billen krijgen slimmere kinderen, doordat er meer energie beschikbaar is voor de ontwikkeling van de hersenen.
Ik ben zelf graatmager met mooie billen en dat is ook niet alles. Ik word ook niet aangekeken door jongens. Ik ben gepest met dat ik anorexia zou hebben en toen ik een eetstoornis had dat ik teveel at, geloofde mijn eigen psycholoog me niet. Clue: geen enkel lichaam is perfect. Gezond is goed genoeg. Dus wees blij met je lichaam en eet een oreo.
En die jongens hebben gewoon geen leven.
Wij zijn gewoon een lopende hormonen cocktail in de puberteit en kunnen onszelf soms niet beheersen. Borsten en billen worden vanuit de oudheid al geassocieerd met vruchtbaarheid en voortplanting.
Ik snap dat meiden dit vervelend vinden, maar jullie moeten het maar zo bekijken, elke jongen die kijkt is onder de indruk van je lichaam 🙂
Badge
Heyy, je bent fantastisch!! Laat die jongens gewoon praten (stiekem zijn ze jaloers 😉).
Dus onthoud: Wat je ook doet/zegt je bent fantastisch!!

Groetjes, Meisje die graag helpt 🌺
ik heb er ook veel problemen mee. Ik heb zelfs cup 95G en me borsten geven melk dus ja ik heb er ook problemen mee met die jongens die me dan na kijken als me borsten weer eens melk lekken

Reageer