Vraag

bobbeltje in balzak

  • 27 July 2022
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo allemaal ik ben  een jongen van 15 en heb aan de bovenkant van m’n linker teelbal bij de zaadlijder en klein bobbeltje ik ben er daarvoor 1 of 3 jaar geleden ook al voor naar de dokter geweest.

en de dokter zij dat het waarschijnlijk iets te maken had met de groei van de bijbal enzo en omdat ik in de pubertijd zit het doet trouwens geen pijn ofzo maar ik ben een beetje bang dat het iets is want het ergste lijkt me om geen kinderen te krijgen dus mijn vraag is of er iemand is die het zelfde heeft gehad of heeft en of het handig is dat ik nog een keer langs de dokter ga bedankt voor het lezen en hopelijk kan je antwoorden.


5 reacties

Heyhey, ik heb hetzelfde gehad en toen ben ik er ook mee naar de huisarts geweest. Die zei dat het ook mn bijbal was en er dus niks aan de hand was. Ik heb het toen gelaten, maar ik snap dat het eng is. Je kunt terug naar de huisarts om het te bespreken, al is het maar om jezelf gerust te stellen. :)

Reputatie 4
Badge +4

Oké heel erg bedankt voor het antwoorden 

Hey, het zou je bijbal kunnen zijn, want je hebt twee ballen, links en rechts, maar bovenop die balleb, zittebn siirt bobbels, moet je maar googelen, dus dat zou t kunnen zijn. Naar kben geen dokter, en ga drn naar de dokter als je ht eng vind

Hmm meschien maar wel naar de dokter het kan ms kk zijn

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben laats al naar de dokter geweest en ik heb een echo gedaan en ik krijg de uitslag binnenkort 

Reageer