bloed uit mijn piemel

  • 18 January 2018
  • 4 reacties
  • 445 Bekeken

Hoooi!
gister was ik aan het douchen en toen kwam er ineens allemaal bloed uit men pimol is dit erg?? men pimol is best groot hij is namelijk 18 centimeter lang (ja dat heb ik gewoon gemeten met mijn vader zen rolmaat( en hij is ook 14 centimeter breed dit is volgens mij best wel een beetje heel groot en ik wil niet ziek worden maar men moeder mag het ook niet zien dus wat moet ik doen?🆒

4 reacties

Hoi!

Ik denk niet dat het bloeden een goed teken is. Het internet kan jou geen sluitende diagnose geven, dus een bezoek aan de huisarts is wel aangewezen. Je hoeft je hier niet voor te schamen, de huisdokter is dit gewend.

Als je liever niet hebt dat je moeder weet wat er aan de hand is, kun je ofwel dit tegen je vader vertellen en met hem naar de huisarts gaan, ofwel alleen naar de huisarts gaan. Je kunt ook tegen je moeder zeggen dat je last hebt van je buik, als zij per se meewil naar de huisarts. Als je dan bij de huisarts bent, zeg je dat je liever alleen binnengaat, zonder je moeder, en kun je aan de huisarts vertellen wat er aan de hand is.

Groetjes
x
Hey, mag ik vragen hoe oud je bent, ivm met pubertijd. En euh ik mag hopen dat ie niet 14cm breed is maar dat de omtrek 14cm is, dat kan dan nog wel
Reputatie 2
Badge +9
Als er Bloed uit je penis komt, kun je het beste even naar de huisarts gaan of met je vader of moeder overleggen.

Gr:Mr. S
Badge +5
Ga hiermee zeker even langs de huisarts!

Reageer