Beantwoord

bloed uit kont na potlood er in te hebben gestopt

  • 27 March 2020
  • 7 reacties
  • 1242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb een probleempje 

Ik zal me even voorstellen ik ben een doodsnormale jongen van 15 jaar die gewoon ze best doet voor school nu we in thuis quarantaine zitten

Ik heb een hele liefie vriendin waarmee ik het altijd gezzelig heb. Alleen soms dan hebben we met zijn 2en een geile bui en dan gaan we via snapchat ons filmen en geile dingen doen. 

Dat was dus vanavond weer het geval en toen vroeg mijn vriendin of ik een potlood in mijn kont wauw doen. Ik heb dit dus nog nooit gedaan en wil het wel proberen. Zei doet het voor en ik doe haar na. Ze vraagt mij om hem diep erin te duwen, dus dat doe ik. Toen ik klaar was zat er een klein beetje bloed aan me potlood. Ik dacht dat valt wel mee en ging gewoon veder net me leven 

Todat ik net naar de wc ging 1 of 2 uurtjes later en er heel veel bloed tussen me poep zat de hele wc was gewoon rood. Ik ben heel erg bang nu dat ik iets verkeerds heb geraakt want ik heb nu ook best pijn bij me darmen

Ik ga dit sowieso niet nog een keer doen want dat lijkt me niet verstandig en ik vond er eigenlijk ook niet zo veel aan

Dus mijn vraag is kan het kwaad en moet ik naar de dokter ofzo of geneest dit weer en is er niks aan de hand 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

 

Xxx een jongen in paniek

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 March 2020, 09:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Een potlood is daar ook niet voor bedoeld. Hahaha. Blijven check Als het na een Paar dagen nog zo is moet je het melden

 

Grtjes en Succes 

Hoi

 

Goed dat je je voorneemt deze actie met het potlood niet meer te herhalen. Verder lijkt het me inderdaad verstandig om langs te gaan bij de dokter. De pijn die je ervaart en het bloedverlies zouden namelijk tekenen kunnen zijn dat je jezelf gekwetst hebt. Voor de zekerheid laat je dat best eens nakijken. 

 

Probeer je vooral niet te schamen om hiermee naar de dokter te gaan. Je bent lang niet de eerste tiener die met dit soort dingen experimenteert. 

 

Gr. Kenshin

Een potlood is daar ook niet voor bedoeld. Hahaha. Blijven check Als het na een Paar dagen nog zo is moet je het melden

 

Grtjes en Succes 

Ja klopt haha maar ik zocht expres  het meest dunne voorwerp en gebruikte expres de achterkant van het potlood want dat leek me slimmer.  Me vriendin gebruikte een dikke pen en stopte hem er helemaal in alleen zij heeft nergens last van🤷‍♂️  

K weet zo goed als zeker dat het wel daar door komt want als het iets anders zou zijn (idk aambeien ofzo) dan zou het wel heel toevallig zijn op dat moment toch?

Is het mogelijk dat het daar door komt? Ja toch?

Gr me

Hoi

 

Goed dat je je voorneemt deze actie met het potlood niet meer te herhalen. Verder lijkt het me inderdaad verstandig om langs te gaan bij de dokter. De pijn die je ervaart en het bloedverlies zouden namelijk tekenen kunnen zijn dat je jezelf gekwetst hebt. Voor de zekerheid laat je dat best eens nakijken. 

 

Probeer je vooral niet te schamen om hiermee naar de dokter te gaan. Je bent lang niet de eerste tiener die met dit soort dingen experimenteert. 

 

Gr. Kenshin

Bedankt voor de tip 

Ik ga het eerst nog effe aankijke denk ik 

Ik heb vandaag ook nog niet gepoept dusja dan kijk ik straks effe of het al minder is en anders ga ik er gelijk heen

Ik heb dus wel de achterkant van het potlood gebruikt 

Maar het is dus wel mogelijk dat het daar door komt? 

Gr me

 

Vermoedelijk heeft het potlood net een gevoelige plek geraakt. Bekijk het gerust nog even, maar ga bij de minste klachten toch maar langs bij de dokter. Heb je nog pijn?

 

Gr. Kenshin

Vermoedelijk heeft het potlood net een gevoelige plek geraakt. Bekijk het gerust nog even, maar ga bij de minste klachten toch maar langs bij de dokter. Heb je nog pijn?

 

Gr. Kenshin

Ja ik denk het ook

Hey doet nog wel pijn maar het word al minder 

Heb wel een beetje een raar gevoel ergens in me buik

K heb zojuist gepoept en er is gelukkig nog maar een klein beetje bloed

Gelukkig viel het dus allemaal we mee en gaat het vanzelf weer over

Bedankt voor je hulp ik was echt effe in paniek gister 

Gr me

Als je er echt last van hebt en het blijft maar komen zou ik wel even naar de dokter gaan. Maar ik zou dan niet de echt waarheid vertellen. Ik zou gw zeggen dat er inneens na het poepen bloed eruit kwam.

Reageer