Bikinie kopen maar heb al borsten????


heyy allemaal,

ik hoop dat dit de juiste topic is want ik weet het niet zo goed. Ik wil een bikini kopen voor de vakantie maar ik heb al een beetje borseten en ik ben pas 12 ik weet niet wat vor soort bikini ik moet kopen want de meeste zijn te klein voor mijn borsten. Wat nu???

10 reacties

Hey,

Ik snap je vraag wel vroeger zat ik er ook mee maar ik heb laatst ontdekt dat er verschillende bikinis zijn je hebt er met lichte vulling en volle of geen nu moet jij zoeken welke het beste voelt bij jou of ze afvallen of ze perfect blijft zitten.

Ik hoop dat je er iets mee bent

Grtjd Britt
De tijd voor jou is aangebroken om bikinis te gaan shoppen en te kijken welke het best zit/eruit ziet
Hoi!

Je kan samen met je moeder of vriendinnen hier een dag voor plannen. Een dag gezellig shoppen voor de zomer. Het is handig iemand mee te hebben, zodat jullie voor elkaar een andere maat kunnen halen als de ene persoon aan het passen is, zodat je niet telkens al je kleren weer moet aandoen.

Het kan dat je een verschillende maat hebt voor je bikinibroekje en voor de top. Soms kan je van een setje een afzonderlijke maat kopen, maar vaak gaat dat niet, of is het heel duur. Om dit op te lossen kan je een simpel bikinibroekje nemen, liefst in één kleur, bijvoorbeeld zwart of wit, waarmee je meerdere bikinitops kan combineren. Het scheelt vaak geld als het geen setje is.

In de winkel kunnen de verkopers je advies geven. Zij kennen hun bikini's het beste, en zijn opgeleid klanten te helpen. Iemand meenemen die ervaring heeft met bikini's kopen kan ook handig zijn. Misschien weet je moeder of vriendinnen een merk of winkel waar jij je stijl misschien in terugvindt.

Veel plezier deze zomer!

Groetjes
x
Hey,

Zoals boven vermeld kun je een apart broekje en een apart topje kopen. Dat past vaak beter.

Heb je al een bh? Vaak is die cup redelijk hetzelfde. Sommige mensen vinden vulling prettig, anderen niet. Dat moet je gewoon even passen.

Je kan de medewerkers ook om advies vragen. Zij krijgen die vragen vaker :)

Gr. Pin
heyy
bij de hm hebben ze hele leuke bikini topjes met push up en en xtra push dat zit vaak beter enzo ook als je nog niet hele grote borsten hebt of net een cup A hebt
xxx D
Badge +5
Gewoon geen bikini shoppen op de kinderafdeling! Gewoon op de vrouwen afdeling rondkijken en gewoon passen en kijken welke het leukste staat!
Badge

Ohw ik had eerst ook dat probleem.. ik zit nu eind groep 8 en heb grote B… Bij de decathlon hebben ze bikini’s van de lijn; (als ik het goed zeg) olaian en die zitten wel goed

Reputatie 4
Badge +5

Kies gewoon wat jij lekker vindt zitten.

Lukt vast!

 

Badge +1

Ik heb zelf meestal bikini’s met dunne vulling, je kan ook bikini’s kopen met vulling die zijn meestal wat groter en dan de vulling eruit halen.

Ga naar de sportwinkel bij jou in de buurt en pas er een paar. Je bent wel veel geld kwijt wss maar je hebt wel wat goeds

Reageer