Vraag

Bier

  • 19 October 2018
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb net grolsch opgedronken en ik ben 12 jaar wat kan er gebeuren?

7 reacties

uhm,
als het 1 biertje is is er niks aan de hand...
als je teveel drinkt kan je dronken worden en ja das bij iedereen anders.
al ga je dan nog door met nog meer drinken dan kan je coma raken.
dit dan wel allemaal vlak achter elkaar
Niets, behalve dat het erg slecht voor je is om op een jonge leeftijd alcohol te drinken aangezien dit je hersenen aantast.
Veel Kan er niet gebeuren als je niet teveel gedronken hat als je teveel hat gedronken zou je dat nu wel merken.

Het is wel erg slecht voor je hersenen idd. Maar als je het met maaten doet kan het niet hele veel kwaad
Als je twaalf jaar bent voel je niet dat je dronken bent dus drink je door en voor je het weet ben je in coma, gebeurd bij verbazingwekkend veel minderjarige. Dus, volgende keer rustig aan en drink sprite of zo.
Heyy,
1 biertje kan niet zoveel kwaad, maar drinken is heel slecht voor je als je minderjarig bent. Ik zou het dus niet vaker doen!! Heb je met een reden gedronken?
Reputatie 2
Badge +9
1 of 2 biertjes kan echt geen kwaad hoor. Als je in het weekend 2 biertjes drinkt is dat niet slecht. Als je nu elke weekend dronken bent ja dan is het wel slecht voor je hersens, nieren, en maag. Maar daar kom je dan ook wel achter.

Bij de een gaat dat anders dan een ander en de 1 merkt het sneller / anders dan een andere. Maar wat ItzzJustme zei. Ik ben het daar niet mee eens. Misschien als je zit of stil staat dat je het niet merkt, maar als je gewoon rondloopt of beweegt, dan merk je het echt wel.

Tenzij hij (ItzzJustme) bedoeld dat jongere mensen de risico's niet goed kunnen inschatten en niet goed weten wanneer het genoeg is, dan ben ik het volkomen met hem eens.

Gr:Mr. S

Reageer